تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردین 1401 - 20:28
کد خبر : 82323

قیمت خرید تضمینی گندم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد

قیمت خرید تضمینی گندم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد

هیئت وزیران، قیمت خرید تضمینی گندم برای سال ۱۴۰۱ را مبلغ ۱۱۵ هزار ریال تعیین کرد. به گزارش اقتصاددان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت،نخستین جلسه هیئت دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱، صبح روز چهارشنبه سوم فروردین ماه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار شد. رئیس جمهور با اشاره به

هیئت وزیران، قیمت خرید تضمینی گندم برای سال ۱۴۰۱ را مبلغ ۱۱۵ هزار ریال تعیین کرد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت،نخستین جلسه هیئت دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱، صبح روز چهارشنبه سوم فروردین ماه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار شد.

رئیس جمهور با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» ضمن تأکید بر لزوم اجرایی و عملیاتی کردن سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری توسط دستگاه های اجرایی، کلیه دستگاه ها را مکلف کرد گزارش اقدامات خود در جهت تحقق سیاست های یاد شده را در فواصل کوتاه مدت به منظور بررسی در دولت ارایه نمایند.

در ادامه جلسه، هیئت وزیران به پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم برای سال ۱۴۰۱ را مبلغ ۱۱۵ هزار ریال تعیین کرد که از این میزان، مبلغ ۱۰۵ هزار ریال به عنوان اصل قیمت تعیین شده و ۱۰ هزار ریال به عنوان هدیه تحویل در نظر گرفته شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....