تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1398 - 11:32
کد خبر : 398

قیمت ارز قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت درهم و قیمت پوند امروز۹۸/۰۵/۰۱

قیمت ارز قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت درهم و قیمت پوند امروز۹۸/۰۵/۰۱

قیمت خرید و فروش انواع ارز امروز نسبت به روز کاری قبل، افزایش یافته است به‌نحوی که قیمت دلار در صرافی‌های بانکی و آزاد با افزایش مورد معامله قرار می‌گیرد. طی یکی دو روز قبل، قیمت دلار در بازار آزاد در مرز ۱۲ هزار تومان تا ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان معامله می شد؛ از

قیمت خرید و فروش انواع ارز امروز نسبت به روز کاری قبل، افزایش یافته است به‌نحوی که قیمت دلار در صرافی‌های بانکی و آزاد با افزایش مورد معامله قرار می‌گیرد.
طی یکی دو روز قبل، قیمت دلار در بازار آزاد در مرز ۱۲ هزار تومان تا ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان معامله می شد؛ از امروز اما قیمت دلار در صرافی های بانکی نیز وارد کانال ۱۲ هزار تومان شده و دلار با افزایش قیمت نسبت به روزهای قبل فروخته می شود.
قیمت دلار در صرافی‌های بانکی برای فروش به مردم با افزایش نسبت به روز کاری قبل ۱۲ هزار تومان و قیمت دلار برای خرید از مردم ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده است.
>
این درحالی است که قیمت دلار در صرافی‌های آزاد برای فروش به مردم با افزایش نسبت به دیروز ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شده است.
قیمت یورو نیز در صرافی‌های بانکی نسبت به روز کاری قبل، تغییری نداشت و برای فروش به مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان است.
قیمت درهم امارات نیز امروز در بازار آزاد، ۳۳۵۸ تومان ارزش‌گذاری شده و مورد معامله قرار می‌گیرد؛ فعالان بازار ارز معتقدند نوسانات قیمتی درهم عامل بسیار مهمی برای قیمت دلار است. قیمت پوند هم ۱۵ هزار و ۳۹۸ تومان تعیین شده است.
افزایش قیمت خرید ۳ ارز اصلی در بانک‌ها
گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۶۵۴ تومان و یک ریال، قیمت یورو را ۱۳ هزار و ۴۷ تومان و ۲ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۴هزار و ۵۲۲ تومان برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.
ارز مسافرتی امروز هم رشد کرد
همچنین،شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۳ هزار و ۷۰۳ تومان و ۲ ریال می‌فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۳ هزار و ۷۵۰ هزار تومان می‌رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است.
قیمت ارز حجاج که از سوی بانک مرکزی به شعب بانک های عامل اعلام می شود برای روز جاری ۱۱ هزار و ۷۰۸ تومان و ۲ ریال است. هر حاجی می تواند ۲۰۰ دلار از شعب منتخب دریافت کند.

قیمت دلار صرافی بانکی
۱۲ هزار تومان
قیمت دلار در بازار آزاد
۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان
قیمت یورو
۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان
قیمت درهم امارات
۳ هزار و ۳۵۸ تومان
قیمت پوند
۱۵ هزار و ۳۹۸ تومان
قیمت ارز مسافرتی
۱۳ هزار و ۷۰۳ تومان
قیمت خرید دلار در بانک‌ها
۱۱ هزار و ۶۵۴ تومان
قیمت خرید یورو در بانک‌ها
۱۳ هزار و ۴۷ تومان
قیمت خرید پوند در بانک‌ها
۱۴ هزار و ۵۲۲ تومان

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....