تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اردیبهشت 1399 - 22:30
کد خبر : 8406

قزوین در سال جهش تولید باید استانی پیشرو باشد

قزوین در سال جهش تولید باید استانی پیشرو باشد

عیسی قبادی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: ظرفیت‌های استان قزوین، مسئولان را به حرکت شتابان و روبه توسعه پایدار سوق می‌دهد و امیدواریم جهش تولید، در سال جاری در تمامی حوزه‌ها، به ویژه حوزه اقتصادی به عنوان استانی پیشرو اتفاق بیفتد. وی گفت: عزم و غیرت صنعتگران در ایجاد خطوط تولید مواد بهداشتی

عیسی قبادی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: ظرفیت‌های استان قزوین، مسئولان را به حرکت شتابان و روبه توسعه پایدار سوق می‌دهد و امیدواریم جهش تولید، در سال جاری در تمامی حوزه‌ها، به ویژه حوزه اقتصادی به عنوان استانی پیشرو اتفاق بیفتد.

وی گفت: عزم و غیرت صنعتگران در ایجاد خطوط تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده برای مقابله با کرونا، نمونه بارز تحقق شعار جهش تولید بوده و همت مدیران حوزه اقتصادی و صنعتی استان قزوین در این زمینه ستودنی است.

قبادی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اقدام خودجوش اصناف برای تعطیلی بازارها، گفت: بازاریان و کسبه فهیم استان و عزم داوطلبانه اتحادیه‌ها در تعطیلی بازار، گواهی دیگر بر اعتماد عمومی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت است که نشان می‌دهد از این وضعیت با مشارکت مردم عبور خواهیم کرد.

وی افزود: بعد از عبور از این برهه حساس، آنچه در حافظه تاریخی مردم می‌ماند، قدرشناسی و توجه و تکیه بر سرمایه‌های اجتماعی و اعتقادی است که نقش موثری در تحکیم نظام اجتماعی و اقتصادی و سیاسی دارد.

معاون استاندار قزوین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد با سعادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار، گفت : پاسداران حافظان نظام و انقلاب بوده و نقش سپاه و بسیج استان در پشتیبانی از حوزه بهداشت و درمان و ایجاد بستر فعالیت جهادی در پیشگیری از شیوع بیماری در همه نقاط شهری و روستایی قابل تقدیر است.

وی گفت: بی شک این نوع خدمات رسانی از نگاه باری تعالی پنهان و بی اجر نخواهد ماند و خود مردم نیز قدردان این همکاری و همدلی برای پیشگیری از این ویروس خواهند بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....