تاریخ انتشار : شنبه 12 شهریور 1401 - 16:06
کد خبر : 100151

قاتلان رییس اسبق پزشکی قانونی دستگیر شدند

قاتلان رییس اسبق پزشکی قانونی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی پایتخت جزییات دستگیری عاملان قتل رییس اسبق سازمان پزشکی قانونی را تشریح کرد. اقتصاددان: سردار حسین رحیمی درباره دستگیری افرادی که در این قتل معاونت و ‌مشارکت داشتند، اظهار کرد: ۳۰ مرداد ماه سال جاری دکتر محفوظی که رییس اسبق سازمان پزشکی قانونی بوده است در محله سعادت آباد به قتل رسید که

فرمانده انتظامی پایتخت جزییات دستگیری عاملان قتل رییس اسبق سازمان پزشکی قانونی را تشریح کرد.

اقتصاددان: سردار حسین رحیمی درباره دستگیری افرادی که در این قتل معاونت و ‌مشارکت داشتند، اظهار کرد: ۳۰ مرداد ماه سال جاری دکتر محفوظی که رییس اسبق سازمان پزشکی قانونی بوده است در محله سعادت آباد به قتل رسید که در ادامه رسیدگی به این موضوع و دستگیری عامل یا عاملان قتل به سرعت در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری سه تن در رابطه با وقوع این قتل گفت: دو تن که در واقع عاملان اصلی این قتل بودند در شهرهای تهران و ملارد دستگیر شدند. فرد دیگری که ضارب بود نیز به یکی استان‌های غربی کشور متواری و مخفی شده بود که او نیز با تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده دو عامل اصلی قتل، فرد ضارب را برای قتل دکتر محفوظی، رییس اسبق سازمان پزشکی قانونی اجیر کرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد علت و انگیزه خود را اختلافات مالی با مقتول عنوان کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....