تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مرداد 1400 - 11:16
کد خبر : 54867

فعالیت ادارات همچنان به صورت دورکاری

فعالیت ادارات همچنان به صورت دورکاری

فعالیت ادارات همچنان به صورت ٧٠ درصد دورکاری پاشا، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: از امروز (دوشنبه) فعالیت کارکنان ادارات عادی به صورت ۷۰ درصد دورکار خواهد بود. غلامرضا عباس پاشا درباره حضور کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تهران در محل کار خود از امروز دوشنبه افزود: حضور کارکنان در محل

فعالیت ادارات همچنان به صورت ٧٠ درصد دورکاری

پاشا، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: از امروز (دوشنبه) فعالیت کارکنان ادارات عادی به صورت ۷۰ درصد دورکار خواهد بود.

غلامرضا عباس پاشا درباره حضور کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تهران در محل کار خود از امروز دوشنبه افزود: حضور کارکنان در محل کار خود بر اساس طرح هوشمند سازی محدودیت‌ها و بر اساس رنگ بندی است که شهرهای استان دارند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از  بازار ،  وی گفت: حضور و فعالیت کارکنان ادارات عادی به صورت ۷۰ درصد دورکار و فعالیت‌های ادارات با کارهای ضروری بر حسب تشخیص رسمی رئیس آن دستگاه به صورت ۵۰ درصد دورکارخواهد بود.

معاون استاندار تهران افزود : با توجه به وضعیت قرمز تهران، حضور کارکنان ادارات و دستگاه ها، به صورت ۷۰ درصد دورکار می‌باشد.

عباس پاشا درباره وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کارکنان ادارات و دستگاه‌ها دولتی نیز گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کارکنان دستگاه‌ها بالای ۷۵ درصد است و مهم اصناف و مردم هستند که تا چه حد این پروتکل‌ها و نیز فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

وی درباره ساعت کار حضور کارکنان در ادارات نیز افزود : حضور کارکنان در ادارات تا آخر مردادماه از ساعت ۷ تا ۱۳ می‌باشد و توصیه می‌کنیم که همچنان مردم پروتکل‌های بهداشتی استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....