تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1400 - 8:36
کد خبر : 61339

فشار نمایندگان مجلس برای معرفی استاندار نوعا سهم خواهی است نه خیرخواهی

فشار نمایندگان مجلس برای معرفی استاندار نوعا سهم خواهی است نه خیرخواهی

محمد جواد محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی ضمن اشاره به روند انتخاب وزرا و ناکارآمدیهایی که در این بین مشاهده شد از مجموعه فعالان سیاسی خواست اجازه دهند مسیر توسعه کشور در شرایط بحرانی حاکم بروضع اقتصادی به آرامی سپری شود و اقای رئیسی بتواند در نهایت آرامش و مشاوره صحیح بهترین ها

محمد جواد محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی ضمن اشاره به روند انتخاب وزرا و ناکارآمدیهایی که در این بین مشاهده شد از مجموعه فعالان سیاسی خواست اجازه دهند مسیر توسعه کشور در شرایط بحرانی حاکم بروضع اقتصادی به آرامی سپری شود و اقای رئیسی بتواند در نهایت آرامش و مشاوره صحیح بهترین ها را انتخاب کنند.

اقتصاددان: محمدی نوری گفت: بسیاری از وزرا در قامت وزیر نیستند اما باید به نظر ریس جمهور منتخب احترام گذاشت اما امروز می شنوم بسیاری از نمایندگان مجلس با فشار بر دولت در حال انتصاب استانداران همسو با خودشان هستند آن هم بدون توجه به نظر مردم و این از سر سهم خواهی است نه خیرخواهی.

دبیراول جبهه پیشرفت تاکید کرد: متاسفانه با ظرفیت های موثری که در ستادهای مردمی آیت الله رئیسی وجود داشت امروز می بینیم براحتی از کنار کسانی که خود درقامت یک وزیر بودند می گذرند و طبعا نادیده گرفتن ظرفیت های ستادهای مردمی نوعی جفا در حقشان است چرا که در راه خدمت نبایستی شاهد شهرام بهرام بازی برخی نفوذی ها در دولت باشیم و این سالهاست به ضرر نظام اسلامی شده است.

ریس ستاد هماهنگی احزاب و تشکلهای شورای وحدت بااشاره به رفتار اخلاق مدارانه شورای وحدت مبنی براعلام عدم سهم خواهی به دولت جدید خواستار توجه اساسی دولت به نیروهای کارآمد کشور شد و تصریح کرد: اوضاع انتصابات اصلا مورد رضایت مردم نیست.

عضو هیئت اجرایی شورای وحدت همچنین با تاکید بر اینکه پیام گام دوم انقلاب در حقیقت هشدار رهبری معظم انقلاب به اصلاح امور اجرایی کشور است گفت: نمی دانم چرا هر بار این پیام مورد ساده انگاری مسئولین کشور قرار می گیرد و لذا باید باور کنیم مردم به قدر کافی از وضع فعلی خسته و درمانده شدند و اگر با انتصاب یا انتخاب افراد کم توان بخواهیم رضایت همدیگر رو حاصل کنیم شک نکنید به ملت خیانت بزرگی کردیم.

وی اطهار امیدواری کرد نظام مدیریت شهری نیز به ساماندهی خوبی برسد چرا که بسیاری از امور مردم امروز در بستر مدیریت شهری گره خورده است.

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی ابراز امیدواری کرد هر جه زودتر دولت بتواند با برنامه کوتاه مدت منسجم و صحیح و‌عادلانه رضایت عمومی را حاصل کند.

نوری افرود: باید در چیدمان نیروهای اجرایی اصل بر توان و کارآمدی افراد باشد نه رفاقت و زدو بند بازیهای کنونی که فاجعه این رویه زشت رو دولت اقای روحانی بنا نهاد و تا مدتها باید تاوان این نوع مدیریت دروغ را داد.وی گفت خواهش میکنم وزرا هر کاری رو که میتوانند انجام بدهند وعده دهند نه اینکه خدای ناکرده متهم به دروغ شوند.

وی به نمایندکان مجلس هم توصیه کرد به وظایف خطیر خود ازجمله تقنیین قوانین و نظارت بر حسن اجرای آنرا دنبال کنند و از ورود و دخالت در سایر امور جدا پرهیز کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....