تاریخ انتشار : یکشنبه 27 شهریور 1401 - 22:09
کد خبر : 101864

فشار بازارساز به قیمت دلار

فشار بازارساز به قیمت دلار

به نظر می رسد بازارساز به راحتی حاضر نیست که مرز ۳۲ هزار تومان را از دست بدهد و حداقل در هفته گذشته در نزدیکی این مرز فشار فروش بیشتر شد و دلار به صورت موقت عقب گرد کرد. اقتصاددان: بازار ارز تهران بعد از یک روز تعطیلی به مناسبت اربعین حسینی امروز یکشنبه ۲۷شهریور

به نظر می رسد بازارساز به راحتی حاضر نیست که مرز ۳۲ هزار تومان را از دست بدهد و حداقل در هفته گذشته در نزدیکی این مرز فشار فروش بیشتر شد و دلار به صورت موقت عقب گرد کرد.

اقتصاددان: بازار ارز تهران بعد از یک روز تعطیلی به مناسبت اربعین حسینی امروز یکشنبه ۲۷شهریور ماه آغاز به کار کرد.

فراز و فرود دلار در بازار آزاد

نرخ دلار در شروع معاملات نقدی امروز به پرواز درآمد و از مرز مقاومتی۳۱ هزار و ۸۰۰ تومان عبور کرد.با عبور اسکناس آمریکایی از مرز حساس یاد شده معامله گران به فکر تصرف کانال ۳۲ هزار تومان افتادند و تا محدوده ۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان پیشروی کردند اما با مداخله ارزی بازار ساز روبرو شده و عقب نشینی کردند. قیمت دلار ظهر امروز ۳۱ هزار و ۶۹۰ تومان بود. این قیمت در مقایسه با روز پنجشنبه گذشته تقریبا رنج بود .

احتمالات بر سر عدم توافق در برجام

به گفته فعالان، بازیگران دلار با برجسته کردن عدم احتمال رسیدن به یک توافق هسته ای در ابتدای پاییز توانسته اند که جو انتظاری در بازار را تغییر دهند.

فشار بازارساز به قیمت دلار

به نظر می رسد بازارساز نیز به راحتی حاضر نیست که مرز ۳۲ هزار تومان را از دست بدهد و حداقل در هفته گذشته در نزدیکی این مرز فشار فروش بیشتر شد و دلار به صورت موقت عقب گرد کرد.

قیمت دلار در هرات بالا رفت

قیمت دلار در هرات امروز بیش از ۴۰۰ تومان بالا رفت و از نیمه کانال ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان عبور کرد و برروی ۳۱ هزار و ۶۰۰ تومان رسید. در نیمه روز از سرعت افزایشی اسکناس آمریکایی در هرات کاسته شد و از نیمه کانال پایین امد و به قیمت ۳۱ هزار و ۴۵۰ تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با روز گذشته ۲۸۰ تومان رشد را نشان می دهد.

ورود دلار سلیمانیه به کانال ۳۲ هزار تومان

بازیگران ارزی در سلیمانیه امروز با قدرت بیشتری وارد بازار شدند و اسکناس آمریکایی در بازار یاد شده برخلاف تهران وارد کانال ۳۲ هزار تومان شد. نرخ دلار در سلیمانیه ظهر امروز ۳۲ هزار و ۱۲۰ تومان بود که نسبت به روز شنبه نزدیک به ۲۵۰ تومان رشد کرده بود .

رشد نرخ حواله درهم

نرخ حواله درهم نیز در ابتدای معاملات نقدی امروز ۱۰۰ تومان رشد را ثبت کرد و بر روی ۸ هزار و ۸۴۰ تومان قرار گرفت اما در نیمه روز به قیمت ۸ هزار و ۷۷۰ تومان به فروش رسید. قیمت مذکور در مقایسه با سه روز بیش از ۶۰ تومان رشد کرده بود.

قیمت طلا و سکه چقدر شد؟

قیمت اونس طلا اواخر هفته گذشته از کانال ۱۷۰۰ دلار پایین آمد و در معاملات دیروز تا محدوده ۱۶۷۵ دلار ریزش کرد.در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار ظهر امروز ۸ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش یافت و با ۱ میلیون و ۳۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان مبادله شد . قیمت سکه هم امروز در محدوده ۱۴ میلیون و ۴۰۰ تا ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....