تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مرداد 1401 - 20:40
کد خبر : 98594

فریدون بهبهانی سرپرست بانک کشاورزی شد

فریدون بهبهانی سرپرست بانک کشاورزی شد

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مجمع عمومی بانک ها، طی حکمی فریدون بهبهانی را به عنوان سرپرست بانک کشاورزی منصوب کرد. اقتصاددان: در مراسمی که صبح روز شنبه ۲۹ مرداد و با حضور سید عباس حسینی معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصاد و دارایی، رئیس و اعضای هیأت

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مجمع عمومی بانک ها، طی حکمی فریدون بهبهانی را به عنوان سرپرست بانک کشاورزی منصوب کرد.

اقتصاددان: در مراسمی که صبح روز شنبه ۲۹ مرداد و با حضور سید عباس حسینی معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصاد و دارایی، رئیس و اعضای هیأت مدیره این بانک و همچنین مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد برگزار شد، حکم سرپرستی بهبهانی به وی ابلاغ شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی، در این حکم با اشاره به تعهد، تخصص و توانمندی‌های بهبهانی عضو هیأت مدیره کنونی این بانک، وی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست بانک کشاورزی تعیین و منصوب و ابراز امیدواری کرد، با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردمداری، پاکدستی، فساد ستیزی و قانون مداری برای تحقق اهداف دولت و حل مشکلات جامعه تلاش شود.

این گزارش می‌افزاید، فریدون بهبهانی عضو هیأت مدیره کنونی بانک کشاورزی از مدیران باسابقه این بانک است که مدیر امور شعب بانک کشاورزی در تهران بزرگ همچنین مدیریت شعب این بانک در استان‌های مختلف را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....