تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1400 - 21:25
کد خبر : 75576

فروش ۱۳۰ هزار نسخه کتاب در اولین روز نمایشگاه مجازی کتاب تهران

فروش ۱۳۰ هزار نسخه کتاب در اولین روز نمایشگاه مجازی کتاب تهران

علی رمضانی از فروش ۱۲۹ هزار و ۴۴۸ نسخه کتاب در نخستین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد. این نمایشگاه تا دهم بهمن‌ماه ادامه دارد. به گزارش اقتصاددان به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، علی رمضانی رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، با بیان اینکه در نخستین روز

علی رمضانی از فروش ۱۲۹ هزار و ۴۴۸ نسخه کتاب در نخستین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد. این نمایشگاه تا دهم بهمن‌ماه ادامه دارد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، علی رمضانی رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، با بیان اینکه در نخستین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۱۲۹ هزار و ۴۴۸ نسخه کتاب به مبلغ ۸۹میلیارد و ۴۶۷ میلیون و ۷۸۶هزار و۵۴۷ ریال در سراسر کشور به فروش رسید، گفت: ۲۴ هزار و ۹۲۴ سفارش کتاب توسط مردم ثبت شده که از این تعداد، ۱۰ هزار و ۷۸ سفارش کتاب از سوی ناشران حاضر در این نمایشگاه ارسال شده و ۱۴ هزار و ۸۴۶ سفارش در انتظار ارسال است.

رمضانی با تأکید بر اینکه تغییری در میزان و مبلغ تعرفه‌های پستی برای ارسال کتاب از سوی ناشران صورت نگرفته است، ادامه داد: حمل‌ونقل پستی بسته‌های با قیمت فاکتور کمتر از ۵۰ هزار تومان برای ناشران رایگان است و برای بسته‌های تا وزن دو کیلوگرم، مبلغ هفت هزار تومان دریافت می‌شود. همچنین کرایه پستی بسته‌های با وزن بیش از دو کیلوگرم شامل تخفیف ۱۰ درصدی خواهد بود.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز و تا دهم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به نشانی ketab.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....