تاریخ انتشار : شنبه 15 مرداد 1401 - 19:37
کد خبر : 96983

فروش لباس‌های مغایر با ارزش‌های ملی ممنوع شد

فروش لباس‌های مغایر با ارزش‌های ملی ممنوع شد

سیدمجید امامی، رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس از جلوگیری از فروش لباس‌های مغایر با ارزش‌های دینی و ملی خبر داد. سید مجید امامی رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: قرار است با ایجاد بانک اطلاعاتی جامع از همه لباس‌های تولیدی و وارداتی بر تولید پوشاک داخلی نظارت و از ورود لباس‌های وارداتی مغایر

سیدمجید امامی، رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس از جلوگیری از فروش لباس‌های مغایر با ارزش‌های دینی و ملی خبر داد.

سید مجید امامی رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: قرار است با ایجاد بانک اطلاعاتی جامع از همه لباس‌های تولیدی و وارداتی بر تولید پوشاک داخلی نظارت و از ورود لباس‌های وارداتی مغایر با ارزش‌های دینی و ملی جلوگیری شود.

رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: لباس‌هایی که شناسه شیما و شناسه کالا نداشته باشند با اعمال قانون نهادهای نظارتی مواجه خواهند شد.

وی ادامه داد: کالای قاچاق و بدون شناسنامه فرهنگی و هنری و کالایی که اساساً جایگاه یک طراح یا یک تولیدکننده مسئول و مسئولیت پذیر در آن وجود ندارد، نباید به سادگی در بازار قرار بگیرد.

امامی گفت: اگر قرار است لباسی در صفحات مجازی فروخته شود، فروشنده زمانی می‌تواند از امکان شاپرک یا ای نماد استفاده کند که پوشاک او دارای شناسه باشد و این شناسه را هم وزارت صمت صادر می‌کند و این شناسه نماینده داشتن شیما (شناسه یکپارچه مد و لباس ایرانی) است و همه این کارها برای این است که بخشی از زنجیره درمان شود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....