تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1400 - 21:01
کد خبر : 79837

عیدی بازنشستگان کشوری بالاخره واریز شد

عیدی بازنشستگان کشوری بالاخره واریز شد

عیدی بازنشستگان کشوری هم واریز شد؛ بازنشستگان کشوری یک میلیون و ۶۰۰هزار تومان عیدی ثابت، ۴۰۰هزار تومان برای حق همسر و ۱۵۰هزار تومان نیز برای هر فرزند عیدی دریافت کردند. اقتصاددان: بالاخره عصر امروز پیامک واریز عید بر روی تلفن بازنشستگان کشوری هم نشست؛ حدود ۱۰روز است که بازنشستگان هر روزه منتظرند تا عیدی امسال

عیدی بازنشستگان کشوری هم واریز شد؛ بازنشستگان کشوری یک میلیون و ۶۰۰هزار تومان عیدی ثابت، ۴۰۰هزار تومان برای حق همسر و ۱۵۰هزار تومان نیز برای هر فرزند عیدی دریافت کردند.

اقتصاددان: بالاخره عصر امروز پیامک واریز عید بر روی تلفن بازنشستگان کشوری هم نشست؛ حدود ۱۰روز است که بازنشستگان هر روزه منتظرند تا عیدی امسال برایشان واریز شود و تا به امروز این عیدی برای بازنشستگان کشوری واریز نشده بود و اطلاع‌رسانی دقیقی نیز در این باره صورت نمی‌گرفت.

برخی اخبار حاکی از آن بود که عیدی نهم یا دهم اسفند واریز شود که این اتفاق هم نیافتاد و بازنشستگان بالاخره ۱۱اسفند عیدی خود را دریافت کردند؛ البته عیدی با مبلغی نامطلوب برای بازنشستگان.

بازنشستگان چه قدر عیدی گرفتند؟

بازنشستگان کشوری نیز مانند سایر بازنشسته‌ها یک میلیون و ۶۰۰هزار تومان عیدی دریافت کردند؛ این مبلغ همراه با حق فرزند و همسر به بالای ۲میلیون تومان می‌رسد؛ یعنی برای همسر ۴۰۰هزار تومان و برای هر فرزند نیز ۱۵۰هزار تومان عیدی واریز شد؛ یعنی یک خانواده ۳نفره دو میلیون و ۱۵۰هزار تومان عیدی دریافت می‌کند.

اگر عیدی نگرفتید، چه کنید؟

بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی که به هر علتی تا پایان هفته جاری عیدی دریافت نکردند، با تلفن ۱۴۲۰ یا با مراجعه به واحد مستمری بگیران شعب نسبت به عدم واریزی عیدی خود اقدام کنند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....