تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 بهمن 1399 - 21:07
کد خبر : 35028

عملکرد هفتگی سهام عدالت

عملکرد هفتگی سهام عدالت

۳۰ درصد سوم سهام عدالت آزاد شد؟ شروع معاملات این هفته از بازار سهام با روند نزولی سهام عدالت همراه بود اما روند سبد سهام عدالت در هفته‌ای که گذشت صعودی بود و حدود ۶۰۰ هزار تومان رشد کرد. در جریان معاملات این هفته از بازار سهام ارزش سید سهام عدالت بیش از ۶۰۰ هزار

۳۰ درصد سوم سهام عدالت آزاد شد؟

شروع معاملات این هفته از بازار سهام با روند نزولی سهام عدالت همراه بود اما روند سبد سهام عدالت در هفته‌ای که گذشت صعودی بود و حدود ۶۰۰ هزار تومان رشد کرد.

در جریان معاملات این هفته از بازار سهام ارزش سید سهام عدالت بیش از ۶۰۰ هزار تومان رشد کرد و این رشد در حالیست که شروع معاملات این هفته از بازار سهام با روند نزولی ارزش سبد سهام عدالت همراه بود و در روز اول هفته ارزش سبد سهام عدالت بیش از ۴۰۰ هزار تومان افت کرد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ،    در حالی که قرار بود ۳۰ درصد سوم سبد سهام عدالت در بهمن ماه و همراه با سالروز پیروزی انقلاب آزاد شود اما به نظر می‌رسد فعلا خبری از آزادسازی سبد سهام عدالت نیست و هنوز حتی اقدامی برای فروش سبد سهام عدالت نیز انجام نشده است.

همچنین انتظار بر آن است که با تصمیم کم کردن دامنه نوسان منفی نمادها در بازار سهام روند بورس تغییر کرد و احتمالا معاملات هفته آینده نیز روند خوبی داشته باشد و همین موضوع می‌تواند باعث رشد ارزش سبد سهام عدالت شود.

 

 

ارزش سبد سهام عدالت در دوره قبل از اصلاح بازار سهام بیش از ۲۱ میلیون تومان بوده اما حالا این سبد چیزی حدود نصف ارزش خود را از دست داده است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....