تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 بهمن 1399 - 20:59
کد خبر : 33147

عملکرد هفتگی دارا یکم

عملکرد هفتگی دارا یکم

آخرین قیمت اولین ETF دولتی در جریان معاملات این هفته از بازار سهام ارزش دارا یکم رشد زیادی داشت و قیمت هر واحد از این صندوق به ۱۵ هزار و ۱۵۰ تومان رسید. در جریان معاملات این هفته از بازار سهام صندوق‌های دولتی حمایت شدند و در اکثر روزهای معاملاتی در سقف روزانه خود معامله

آخرین قیمت اولین ETF دولتی

در جریان معاملات این هفته از بازار سهام ارزش دارا یکم رشد زیادی داشت و قیمت هر واحد از این صندوق به ۱۵ هزار و ۱۵۰ تومان رسید.

در جریان معاملات این هفته از بازار سهام صندوق‌های دولتی حمایت شدند و در اکثر روزهای معاملاتی در سقف روزانه خود معامله شدند.

دارا یکم 9 بهمن اقتصاددان نوشته

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز،  در جریان معاملات این هفته از بازار سهام ارزش ۲۰۰ واحد از صندوق دارا یکم به ۳ میلیون تومان رسید و این نشان از رشد ۷۰۰ هزار تومانی این صندوق در جریان معاملات این هفته دارد.

البته باید اشاره کرد که در روزهای گذشته صندوق‌های دولتی از جمله دارا یکم و پالایشی یکم که دولت و صدا و سیما تبلیغ زیادی در رابطه با بازدهی بالای این صندوق‌ها کردند نزول چشم‌گیری داشتند و به گفته محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس صندوق دارا یکم ۳۰ درصد زیر ارزش واقعی و صندوق پالایشی یکم حدود ۴۰ درصد زیر قیمت پذیره‌نویسی معامله می‌شدند اما در جریان معاملات این هفته از بازار سهام این صندوق‌ها رشد نسبتا قابل توجهی داشتند. هرچند که هنوز با سقف قبلی خود فاصله زیادی دارند.

عملکرد ضعیف صندوق‌های دولتی باعث بی‌اعتمادی شدید سهامداران به بازار سهام و عرضه‌های دولتی شده است.

 

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....