تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 - 15:55
کد خبر : 88119

عقبگرد در بازار طلا و سکه

عقبگرد در بازار طلا و سکه

در بازار داخلی ایران قیمت طلا ۱۸ عیار و قیمت سکه عقبگرد را تجربه کرد اما صرافان دلارا را چند فروختند؟ اقتصاددان: در ابتدای معاملات صرافی ملی امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه قیمت دلار نسبت به روز گذشته ثابت بود و با ۲۵ هزار و ۶۲۴ تومان مبادله شد. اما در ادامه روز اندکی رشد

در بازار داخلی ایران قیمت طلا ۱۸ عیار و قیمت سکه عقبگرد را تجربه کرد اما صرافان دلارا را چند فروختند؟

اقتصاددان: در ابتدای معاملات صرافی ملی امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه قیمت دلار نسبت به روز گذشته ثابت بود و با ۲۵ هزار و ۶۲۴ تومان مبادله شد. اما در ادامه روز اندکی رشد کرد. نرخ این ارز قبل از ظهر امروز با ۲۵ هزار و ۶۳۱ تومان معامله شد و در نیمه روز ۲۵ هزار و ۶۲۹ تومان بود.

نرخ دلار در بازار متشکل ارزی

نرخ دلار در بازار متشکل ارزی هم امروز با ۲۵ هزار و ۴۹۴ تومان آغاز به کار کرد که در مقایسه با قیمت روز گذشته ۴ تومان پایین رفته بود. نرخ دلار متشکل در نیمه روز رشد اندکی را ثبت کرد و بر روی ۲۵ هزار و ۵۰۹ تومان قرار گرفت.

عقبگرد در بازار طلا و سکه

قیمت اونس طلا در زمان نوشتن این گزارش تقریبا ۷ دلار از روز گذشته پایین تر بود و با ۱۸۱۵ دلار معامله شد. در بازار داخی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار و قیمت سکه نزولی بود.

قیمت طلا ۱۸ عیار ظهر امروز در مقایسه به روز گذشته ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ارزان تر بود و با قیمت ۱ میلیون و ۳۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش رسید.

قیمت سکه هم در ابتدای معاملات نقدی امروز از کانال ۱۴ میلیون تومان به کانال ۱۳ میلیون برگشت و با ۶۰ هزار تومان کاهش به قیمت ۱۳ مییون و ۹۴۰ هزار تومان معامله شد. فلز زرد رنگ داخلی در نیمه روز دوباره عقب نشینی کرد و بر روی ۱۳ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....