تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مرداد 1401 - 17:00
کد خبر : 97252

عقبگرد در بازار دلار و طلا

عقبگرد در بازار دلار و طلا

بازار امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه شاهد عقبگرد قیمت دلار و قیمت طلا بود. اقتصاددان: بازار ارز امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه بهم ریخت. نرخ دلار امروز هم در تهران و هم در بازارهای همسایه عقبگرد را تجربه کرد. عقبگرد در بازار دلار قیمت دلار در تهران در معاملات نقدی امروز تقریبا ۷۰۰ تومان کاهش

بازار امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه شاهد عقبگرد قیمت دلار و قیمت طلا بود.

اقتصاددان: بازار ارز امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه بهم ریخت. نرخ دلار امروز هم در تهران و هم در بازارهای همسایه عقبگرد را تجربه کرد.

عقبگرد در بازار دلار

قیمت دلار در تهران در معاملات نقدی امروز تقریبا ۷۰۰ تومان کاهش را تجربه کرد. در سلیمانیه و هرات هم قیمت دلار تغییر کانال داد. نرخ دلار هرات امروز بیش از ۶۰۰ تومان کاهش یافت و در سلیمانیه هم بیش از ۵۰۰ تومان ارزان شد. قیمت درهم نیز امروز پایین آمد. نرخ حواله درهم نیز امروز تقریبا ۸۰ تومان پایین‌تر از نرخ دیروز معامله شد.

عقب نشینی دلار همزمان با سرنوشت تار برجام!

عقب نشینی دلار در حالی است که سرنوشت برجام همچنان مبهم و نامعلوم است. حسین شریعتمداری در سرمقاله کیهان از شکست مذاکرات وین خبر داد.

امروز صالح آبادی، رئیس کل بانک مرکزی هم درباره آخرین وضعیت بازار ارز عنوان کرد: آرامش خوبی در بازار ارز حاکم است و در چهار ماه اول امسال حدود ۱۴ میلیارد دلار تامین ارز داشتیم که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته حدود ۸۰ درصد رشد داشتیم.

قیمت طلا ریزش کرد

قیمت اونس طلا ظهر امروز تقریبا ۸ دلار پایین آمد و در محدوده ۱۷۹۰ دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم در زمان نوشتن این گزارش قیمت طلا ۱۸ عیار با ۱ میلیون و ۳۵۳ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با دیروز ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش را نشان می‌دهد .

قیمت سکه مقاومت کرد

قیمت سکه امروز در محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به دیروز کاهش پیدا کرده بود . ارزش ذاتی سکه امروز ۱۳ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان بود و حباب سکه در محدوده ۱۲ درصد بدست آمد .

به نظر می رسد سکه بازان در برابر کاهش قیمت دلار مقاومت کردند و به راحتی حاضر به عقب نشینی از محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نیستند. به باور فعالان بازار سکه در صورتی که محدوده یاده شده از دست برود قدرت معامله گران کاهشی بیشتر خواهد شد و احتمال عقب نشینی تا نیمه کانال ۱۴ میلیون تومان هم وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....