تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 - 14:50
کد خبر : 28159

عرضه اولیه جذاب این هفته اعلام شد

عرضه اولیه جذاب این هفته اعلام شد

 اپال چقدر نقدینگی می‌خواهد؟ روز چهارشنبه عرضه اولیه اپال در حالی انجام می‌شود که هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۷۰۰ سهم در بازه قیمتی ۱۴۰۰ تا ۱۴۸۰ تومانی ثبت سفارش انجام دهد. چهارشنبه این هفته ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم ( معادل ۱۳ درصد) از سهام شرکت فراوری معدنی اپال کانی فارس با نماد

 اپال چقدر نقدینگی می‌خواهد؟

روز چهارشنبه عرضه اولیه اپال در حالی انجام می‌شود که هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۷۰۰ سهم در بازه قیمتی ۱۴۰۰ تا ۱۴۸۰ تومانی ثبت سفارش انجام دهد.

چهارشنبه این هفته ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم ( معادل ۱۳ درصد) از سهام شرکت فراوری معدنی اپال کانی فارس با نماد «اپال» در بخش استخراج کانه‌های فلزی عرضه می‌شود.

photo 2020 12 13 23 08 06 اقتصاددان نوشته

در اقتصاددان  به نقل از تجارت نیوز  می خوانیم ،   از این میان ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون سهم به عموم عرضه خواهد شد. در این عرضه اولیه سهم هر کد بورسی حداکثر ۷۰۰ سهم است و بازه قیمتی آن ۱۴۰۰ تا ۱۴۸۰ تومان در نظر گرفته شده است که حداکثر پول بلوکه شده برای ثبت سفارش یک میلیون و ۳۶ هزار تومان خواهد بود. اما با توجه به مشارکت بالای ۴٫۵ میلیون نفری در عرضه اولیه وکبهمن، پیش‌بینی می‌شود به هر کد بورسی حداکثر ۴۸۰ سهم تخصیص داده شود که معادل ۷۱۰ هزار تومان است. البته در صورت مشارکت ۴ میلیون نفری همانند بوعلی به هر نفر ۵۴۰ سهم می‌رسد که حدود ۸۰۰ هزار تومان خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....