تاریخ انتشار : شنبه 31 اردیبهشت 1401 - 21:26
کد خبر : 88422

عبور قیمت سکه از مرز مقاومتی

عبور قیمت سکه از مرز مقاومتی

قیمت دلار نیما امروز بیش از ۱۰۰ تومان عقب نشینی کرد اما قیمت سکه در ایران تحت تأثیر پیشروی قیمت اونس طلا از مرز مقاومتی ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عبور کرد. اقتصاددان: قیمت دلار صرافی ملی در آخرین روز از اردیبهشت ماه با ۲۵ هزار و ۶۳۳ تومان روانه بازار شد و در

قیمت دلار نیما امروز بیش از ۱۰۰ تومان عقب نشینی کرد اما قیمت سکه در ایران تحت تأثیر پیشروی قیمت اونس طلا از مرز مقاومتی ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عبور کرد.

اقتصاددان: قیمت دلار صرافی ملی در آخرین روز از اردیبهشت ماه با ۲۵ هزار و ۶۳۳ تومان روانه بازار شد و در نیمه روز بر روی ۲۵ هزار و ۶۳۸ تومان قرار گرفت.

رشد اندک دلار متشکل/ عقب نشینی نرخ دلار نیما

نرخ دلار در بازار متشکل ارزی هم امروز با ۲۵ هزار و ۴۹۹ تومان آغاز به کار کرد که در مقایسه با قیمت روز پنجشنبه گذشته ۱۴ تومان پایین رفته بود. نرخ دلار متشکل در نیمه روز رشد اندکی را ثبت کرد و بر روی ۲۵ هزار و ۵۰۶ تومان قرار گرفت.

قیمت دلار نیما هم بیش از ۱۰۰ تومان عقب نشینی کرد. امروز نرخ دلار نیما ۲۴ هزار و ۷۸۹ تومان معامله شد.

عبور قیمت سکه از مرز مقاومتی

افزایش قیمت اونس طلا در بازار جهانی تا نزدیک محدوده ۱۸۵۰ و از طرفی ماندگاری قیمت دلار بالای مرز مقاومتی مهم باعث شده تا قیمت سکه در شروع معاملات نقدی امروز رشد چشمگیری را تجربه کند.

قدرت معامله گران افزایشی سکه امروز در سایه رشد طلا بیشتر شد و فلز زرد رنگ داخلی از محدوده مقاومیتی ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عبور کرد. قیمت سکه در ابتدای معاملات نقدی امروز بیش از ۲۰۰ هزار تومان گران تر از روز پنجشنبه گذشته بود. این پایان روند صعودی سکه در بازار امروز نبود و در نیمه روز سکه بازان بار دیگر بر قیمت سکه افزودند. فلز زرد رنگ داخلی در نیمه معاملات نقدی امروز ۱۴ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....