تاریخ انتشار : دوشنبه 1 شهریور 1400 - 22:03
کد خبر : 58333

طراحی و مشخصات نوکیا G50 5G

طراحی و مشخصات نوکیا G50 5G

طراحی و مشخصات نوکیا G50 5G به صورت تصادفی منتشر شد نوکیا فرانسه به صورت تصادفی تیزر تبلیغاتی گوشی میان رده نوکیا G50 را که گفته می‌شود احتمالا ارزان‌قیمت‌ترین موبایل ۵G این شرکت است، در حساب اینستاگرامی خود به اشتراک گذاشت. هر چند این تیزر بعد از انتشار از صفحه مربوطه حذف شد ولی طراحی و

طراحی و مشخصات نوکیا G50 5G به صورت تصادفی منتشر شد

نوکیا فرانسه به صورت تصادفی تیزر تبلیغاتی گوشی میان رده نوکیا G50 را که گفته می‌شود احتمالا ارزان‌قیمت‌ترین موبایل ۵G این شرکت است، در حساب اینستاگرامی خود به اشتراک گذاشت. هر چند این تیزر بعد از انتشار از صفحه مربوطه حذف شد ولی طراحی و مشخصات این موبایل را پیش از فرارسیدن موعد رونمایی فاش کرد.

با توجه به متن پست منتشر شده در اینستاگرام، انتظار می‌رود نوکیا  G50 5G از باتری با طول عمر فوق العاده‌ای بهره ببرد. همچنین این دستگاه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

%D9%86%D9%88%DA%A9%DB%8C%D8%A7 اقتصاددان نوشته

به گزارش اقتصاددان به نقل از دیجیاتو ،  در تبلیغ منتشر شده، نوکیا G50 5G در در دو ترکیب رنگ مختلف آبی و رنگ دیگری به نام Midnight Sun نمایش داده شده است.  همچنین با توجه به اطلاعات فاش شده به نظر می‌رسد کاربران باید منتظر دستگاهی با بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر باشند. در پنل پشتی این موبایل نیز احتمالا کاربران باید منتظر ماژول دوربین با طراحی دایره‌ای شکل و حاوی سه دوربین و فلاش LED باشند.

نوکیا G50 5G احتمالا با چیپ اسنپدراگون ۴۸۰ با پشتیبانی از شبکه ۵G عرضه می‌شود. این دستگاه ممکن است در نسخه‌های مختلف با رم ۴ گیگابایتی و حافظه ۶۴ گیگابایتی و همچنین نسخه دیگری با رم ۴ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شود.

موبایل جدید نوکیا با سیستم عامل اندروید ۱۱ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و با توجه به اطلاعات منابع آگاه به نظر می‌رسد کاربران باید منتظر عرضه نسخه دیگری از آن به رنگ مشکی باشند.

با توجه به تیزر تبلیغاتی به اشتراک گذاشته شده، به نظر می‌رسد تاریخ رونمایی این موبایل چندان دور نیست. در نهایت باید دید نوکیا موبایل مذکور را با چه مشخصات و ترکیب رنگی به بازار عرضه خواهد کرد. نوکیا موبایل یکی از شرکای رسمی فیلم «No Time to Die» جیمز باند است که قرار است ۲۸ سپتامبر (۶مهر ماه) نمایش داده شود. در نتیجه این احتمال وجود دارد که تاریخ رونمایی این موبایل نیز در همان بازه زمانی برنامه‌ریزی شده باشد.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....