تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 - 14:16
کد خبر : 23677

ضعف نظارت در بازار مشهود است

ضعف نظارت در بازار مشهود است

 بساط شوراها باید برچیده شود رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل گفت: ضعف نظارت در بازار مشهود است و مدیران به جای رفع مشکل، بیشتر به ارائه گزارش‌های بی‌خاصیت روی آوردند. حبیب کوهی  اظهار کرد: متأسفانه با توجه به شرایط موجود و رها شدن اوضاع در جامعه به حال خود، رسانه‌ها نیز رسالت

 بساط شوراها باید برچیده شود

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل گفت: ضعف نظارت در بازار مشهود است و مدیران به جای رفع مشکل، بیشتر به ارائه گزارش‌های بی‌خاصیت روی آوردند.

حبیب کوهی  اظهار کرد: متأسفانه با توجه به شرایط موجود و رها شدن اوضاع در جامعه به حال خود، رسانه‌ها نیز رسالت مطالبه‌گری خود را از دست داده‌اند و چندان آگاهی و اطلاع‌رسانی انجام نمی‌شود.

وی تصریح کرد: در این شرایط سخت نشریات و اصحاب رسانه باید زبان گویای مردم وبیان مشکلات آنها باشند تا به معنای واقعی مسئولان مقید به ارائه گزارش در جهت آگاه‌سازی عمومی از طریق تریبون‌های رسمی باشند.

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل خاطر نشان کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و گرانی‌های سرسام‌آور به حدی طبقات مختلف جامعه را رنج می‌دهد که به واقع ضعف نظارت را نیز در بازار به عینه شاهد هستیم.

کوهی گفت: عدم نظارت دقیق و همچنین ارائه نشدن شفاف مسائل و موضوعات مختلف و برخوردی که با متخلفان انجام می‌شود، نارضایتی‌های عمومی را دامن زده و مسئولان بهتر است در این شرایط سخت بیش از گذشته به جای ارائه گزارش‌های روزمره به حل مشکلات اهتمامی جدی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: عدم نظارت سبب شده تا در بازار اقلام مختلف به قیمت‌های متنوع به فروش رسیده و عملکرد متولیان حوزه نظارت نیز بسیار ضعیف است و مدیریت بخش بازرگانی نیز نتوانسته بر بسیاری از ضعف‌ها و مشکلات موجود درمانی حقیقی پیدا کند.

ریس سابق جبهه ایستادگی استان اردبیل به ضعف نظارت‌ها و برخورد شدید با متخلفان اشاره کرد و ادامه داد: اگر با گرانفروش و احتکارکننده به عنوان خائن در این حوزه برخورد جدی انجام می‌شد، امروز وضعیت را در این شرایط مشاهده نمی‌کردیم و قصور و کوتاهی‌ها سبب شده تا عده‌ای در این حوزه جری‌تر شوند.

وی به کیفیت پایین نان و آب در اردبیل اشاره کرد و گفت: بی‌کیفیت‌ترین آرد وارد استان اردبیل می‌شود در حالی که ما با کیفیت‌ترین گندم را تولید می‌کنیم ولی از گندم تولید شده استان آردی تهیه نشده و تحویل نانوایی‌ها نمی‌شود.

کوهی در ادامه خاطر نشان کرد: مشکلات به وجود آمده در کیفیت آب و نان سبب شده تا سرطان معده در این استان غوغا کند و در کنار همه ضعف‌ها آنچه که مردم را ناراحت می‌کند عدم آموزش نانوایان و همچنین کارگران این حوزه است که با فجیع‌ترین شکل نسبت به تولید نان اقدام کرده و اصلا اصول بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....