تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 - 19:20
کد خبر : 6569

ضدعفونی کردن دریاچه چیتگر در ۳نوبت

ضدعفونی کردن دریاچه چیتگر در ۳نوبت

به گزارش اقتصاددان به نقل از مهر، مرتضی احمدی، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و در راستای پیشگیری از گسترش بیماری مسری اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و تمهیدات صورت‌گرفته، تمامی وسایل بازی، سرویس‌های بهداشتی و مبلمان شهری مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس به صورت روزانه در سه نوبت ضدعفونی می‌شود. با توجه

به گزارش اقتصاددان به نقل از مهر، مرتضی احمدی، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و در راستای پیشگیری از گسترش بیماری مسری اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و تمهیدات صورت‌گرفته، تمامی وسایل بازی، سرویس‌های بهداشتی و مبلمان شهری مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس به صورت روزانه در سه نوبت ضدعفونی می‌شود.

با توجه به تعطیلی مدارس و باشگاه‌های ورزشی، شهروندان برای ورزش‌های انفرادی و استفاده از فضای باز و هوای مطبوع دریاچه، به این مکان مراجعه می‌کنند که همین موضوع، اهمیت گندزدایی و ضدعفونی دائمی نقاط پرتردد و با سطح تماس بالا را دوچندان کرده است.

افزایش تعداد دفعات تخلیه‌ی سطل‌های زباله، توزیع ماسک، دست‌کش یکبار مصرف و مایع ضدعفونی‌کننده بین کارکنان و نیروهای خدماتی، الزام تمام غرفه‌داران و ارائه‌دهندگان خدمات به رعایت دستورالعمل ابلاغی شرکت و برگزاری کارگاه آموزشی مواجهه با موارد مشکوک از دیگر اقدامات مدیریت مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس به شمار می‌رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....