تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 شهریور 1400 - 11:43
کد خبر : 60017

صنعت سرگرمی هند با رمز ارزها متحول می شود

صنعت سرگرمی هند با رمز ارزها متحول می شود

 بالیوود با رمز ارزها باد می شود! با توجه به اینکه استفاده از رمز ارزها جهت معاملات بیش از پیش افزایش یافته است، کشور هند هم در نظر دارد تا از ارزهای دیجیتال برای تامین مالی صنعت فیلم سازی خود استفاده کند.  بر اساس گزارش «آنالیتیکس اینسایت» تأمین مالی ارزهای رمزنگاری شده، به شکل جدیدی

 بالیوود با رمز ارزها باد می شود!

با توجه به اینکه استفاده از رمز ارزها جهت معاملات بیش از پیش افزایش یافته است، کشور هند هم در نظر دارد تا از ارزهای دیجیتال برای تامین مالی صنعت فیلم سازی خود استفاده کند.

 بر اساس گزارش «آنالیتیکس اینسایت» تأمین مالی ارزهای رمزنگاری شده، به شکل جدیدی از تامین مالی برای صنعت سرگرمی هند تبدیل شده است. با توجه به اینکه  ارز رمزنگاری شده در بخش مالی  در سراسر جهان رونق دارد، از این رو سرمایه گذاران از سطوح مختلف (از مبتدی تا حرفه ای) بسیار علاقه مند هستند و انگیزه دارند میلیون ها دلار از طریق یک کیف پول دیجیتالی مانند کیف پول بیت کوین در ارزهای رمزنگاری شده سرمایه گذاری کنند. اگرچه ارزهای رمزنگاری شده در هند هنوز از قانونی برخوردار نیستند، اما این ارز دیجیتال از جهات مختلف در این کشور در حال رشد است. به طوری که در سالهای اخیر تأمین مالی ارزهای رمزنگاری شده  در صنعت سرگرمی هند آغاز شده است. چراکه صنعت سرگرمی هند به دلیل ویژگی های هوشمند آن علاقه زیادی به سرمایه گذاری ارزهای رمزنگاری شده در فیلم های هندی دارد. به طوری که باعث تحول در این صنعت شده است.

فناوری های پیشرفته جدیدی مانند بلاک چین و ارزهای دیجیتال معروف به ارز رمزنگاری شده، فرصت های زیادی را برای افزایش مشارکت طرفداران و تامین مالی سینماهای هند ایجاد کرده است

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار  ،   این درحالی است که صنعت سرگرمی هند به دلیل نوآوری و فناوری های پیشرفته تغییر چشمگیری در تکنیک های تولید و توزیع  آن ایجاد شده است. از اولین فیلم سیاه و سفید گرفته تا فیلم های سه بعدی. اما مانع ثابتی برای تامین مالی در کشورهای در حال توسعه مانند هند وجود دارد. در صورت عدم موفقیت فیلم در گیشه، اشکال متفاوتی از تامین مالی بدهی وجود دارد. بنابراین، چندین محقق خصوصی پیش بینی می کنند که ریسک بالاتری در سرمایه گذاری و تأمین مقدار زیادی پول در صنعت سرگرمی هند وجود دارد.

اما فناوری های پیشرفته جدیدی مانند بلاکچین و ارزهای دیجیتال معروف به ارز رمزنگاری شده، فرصت های زیادی را برای افزایش مشارکت طرفداران و تامین مالی سینماهای هند ایجاد کرده است. انتظار می رود که تأمین مالی از طریق رمز ارزها در فیلم ها در آینده نزدیک به صنعت سرگرمی هند منجر شود تا بر  پرچالش ترین قسمت یک پروژه فائق آید. این در حالی است که چندین وب سایت تأمین سرمایه جمعی وجود دارد که درهای وسیعی را برای چندین فیلم ساز مستقل هندی  گشوده اند.

در همین حال، در بازار ارزهای رمزنگاری شده، بیت کوین در حال شکوفایی است. به طوری که این فیلمسازان می توانند از چندین ارز رمزنگاری شده یا استیبل کوین برای جمع آوری پرداخت از اهداکنندگان ناشناس که علاقه مند به تأمین مالی ارزهای رمزنگاری شده در فیلم ها هستند، استفاده کنند. تأمین مالی ارزهای رمزنگاری شده در صنعت سرگرمی هند به دلیل بستر بلاک چین اتریوم و پروتکل های مربوط به امنیت سایبری و توکن های هوشمند یا قراردادهای هوشمند در حال رشد است. قراردادهای هوشمند به فیلمسازان هندی کمک می کند تا تامین مالی را از راه های خصوصی و ایمن انجام دهند.

دلایل رویکرد صنعت سرگرمی هند به تامین مالی  رمزارزها در فیلم سازی
دلایل متعددی وجود دارد که صنعت سرگرمی هند علاقه زیادی به استفاده از مزایای تأمین مالی ارزهای رمزنگاری شده در فیلم ها دارد – ارز رمزنگاری شده بر اساس فناوری بلاک چین ساخته شده است که برای انتقال هر مقدار پول به هر شخص بدون دخالت شخص ثالث طراحی شده است که کمترین هزینه معامله، حداکثر امنیت، دارای جزئیات معاملات خصوصی هستند و در عین حال که قراردادهای هوشمند که اجازه می دهد توافقنامه ها به شرایط و ضوابط دسترسی و بالاترین سرعت برای معاملات را داشته باشند.

مراحل اساسی برای شروع تامین مالی  توسط رمز ارزها
فیلمسازان هندی ملزم به ثبت نام در کیف پول رمزنگاری شده یا کیف پول بیت کوین هستند تا تأمین مالی ارزهای رمزنگاری شده در فیلم های هندی را بپذیرند. برای شروع جمع آوری منابع مالی، آنها باید فیلم های خود را برای جذب سرمایه گذاران متعدد در بازار ارزهای رمزنگاری شده تبلیغ کنند. این فیلمسازان می توانند قبل از پذیرفتن شرایط و ضوابط، از طریق گفتگوهای خصوصی درک روشنی داشته باشند. آنها باید قیمت های فعلی ارزهای رمزنگاری شده مطلوب را رعایت کنند تا درآمد بیشتری کسب کنند و متحمل ضرر زیاد نشوند. بنابراین، این یک راه مفید برای کسب درآمد برای فیلم بعدی است.

اما این مراحل باید قبل از در نظر گرفتن سه موضوع مهم – بستر مناسب، ارز رمزنگاری مطلوب و مقررات محلی از سوی دولت انجام شود. از طرفی گفته می شود، تامین مالی توسط رمزارزها صنعت سرگرمی هند را متحول کرده است. اما باید همچنان  مسیر طولانی  جهت هموارسازی  آن طی شود. در عین حال که  انتظار می رود سینمای جهان در آینده ای نزدیک منتظر خلاقیت جدید و نقشه های پیچیده ای از صنعت سرگرمی هند خواهد بود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....