تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردین 1401 - 19:35
کد خبر : 84189

صدور دستور قضایی برای تعیین تکلیف ۲۰ هزار تن کاغذ وارداتی در بندر شهید رجایی

صدور دستور قضایی برای تعیین تکلیف ۲۰ هزار تن کاغذ وارداتی در بندر شهید رجایی

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از تعیین تکلیف ۲۰ هزار تن کاغذ وارداتی موجود در انبار‌های بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد. اقتصاددان: مجتبی قهرمانی گفت: یکی از شرکت‌های بخش خصوصی با دریافت ارز دولتی و ترجیحی در سال ۱۳۹۸ حدود ۲ هزار تن از این کاغذ‌ها را وارد کرده و در ادامه بدون اخذ

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از تعیین تکلیف ۲۰ هزار تن کاغذ وارداتی موجود در انبار‌های بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

اقتصاددان: مجتبی قهرمانی گفت: یکی از شرکت‌های بخش خصوصی با دریافت ارز دولتی و ترجیحی در سال ۱۳۹۸ حدود ۲ هزار تن از این کاغذ‌ها را وارد کرده و در ادامه بدون اخذ مجوز‌های لازم و به قصد سودجویی ۷۰۰ تن از آن را در بازار آزاد عرضه کرده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: حدود ۳ هزار تن کاغذ وارداتی در انبارهای اطراف بندر شهید رجایی بندرعباس ظرف یک هفته با قیمت مصوب دولتی تحویل نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد شد تا به منظور عرضه در شبکه توزیع، در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

قهرمانی گفت: برای حمل این محموله‌های بزرگ کاغذ وارداتی نیز تمهیدات لازم از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان برای تأمین کامیون‌های مورد نیاز برای بارگیری و ارسال این محموله‌ها به اقصی نقاط کشور اتخاذ شده است.

پس از کشف محموله بزرگ کاغذ وارداتی در یکی از انبار‌های اطراف بندر شهید رجایی بندرعباس، رئیس کل دادگستری هرمزگان به همراه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان و جمعی از مسئولان قضایی و انتظامی با حضور در محل این انبار، به منظور تعیین تکلیف کالا‌های موجود تصمیمات لازم را اتخاذ کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....