تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آبان 1398 - 23:06
کد خبر : 1899

صدها میلیون تومان جوایز نقدی و غیرنقدی، در جشنواره‌های استارتاپی ITE 2019

صدها میلیون تومان جوایز نقدی و غیرنقدی، در جشنواره‌های استارتاپی ITE 2019

مهرداد صادقی، در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری رویداد ITE، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های مرکز فابا و با اعلام آمادگی شرکت‌ها و نهادهای مختلف برای حمایت از جشنواره‌های استارتاپی، انواع جوایز و حمایت‌های نقدی و غیرنقدی، برای تیم‌هایی که امسال به پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران می‌آیند، در نظر گرفته شده است و این جوایز صرفا

مهرداد صادقی، در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری رویداد ITE، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های مرکز فابا و با اعلام آمادگی شرکت‌ها و نهادهای مختلف برای حمایت از جشنواره‌های استارتاپی، انواع جوایز و حمایت‌های نقدی و غیرنقدی، برای تیم‌هایی که امسال به پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران می‌آیند، در نظر گرفته شده است و این جوایز صرفا متعلق به استارتاپ‌های برگزیده نیست.

وی افزود: شرکت خدمات اتفورماتیک، اسپانسر ویژه جشنواره‌های استارتاپی ITE 2019، خواهد بود؛ این مجموعه حمایت ویژه خود را از جشنواره بزرگ فین‌تک ایران و جشنواره استارتاپی شهر هوشمند اعلام کرده است.

مدیرعامل فاباتک ادامه داد: شرکت خدمات اتفورماتیک، با رویکرد جدیدی در حوزه فین‌تک و نوآوری‌های جدید در نمایشگاه تراکنش ایران حضور می‌یابد و ضمن رونمایی از خدمات خود، زمینه را برای حمایت از استارتاپ‌های حاضر در نمایشگاه و کمک به بلوغ و پرورش آنها فراهم می‌کند.

صادقی گفت: همچنین هلدینگ فناوری بانک ایران‌زمین، به سه تیم برگزیده جشنواره بزرگ فین‌تک ایران، به ترتیب ۱۵، ۱۰ و ۵ میلیون تومان جایزه نقدی، پرداخت می‌کند.

وی افزود: مرکز فابا، تعاملاتی را نیز برای حضور سرمایه‌گذاران در نمایشگاه تراکنش ایران انجام داده است؛ برای مثال، تعدادی از تیم‌های شرکت‌کننده در جشنواره‌های استارتاپی ITE 2019، بر اساس معیارهای رفاتک انتخاب و از حمایت سه تا پنج میلیارد تومانی این مرکز، برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل فاباتک، ادامه داد: همچنین سازمان فرابورس ایران با تشکیل آوردگاهی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه و سرمایه‌گذاران را برای حمایت از تیم‌های استارتاپی به نمایشگاه تراکنش ایران می‌آورد.

صادقی، به حمایت مالی صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه تراکنش ایران اشاره کرد و گفت: این صندوق که زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری است، شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه را تحت حمایت مالی قرار می‌دهد، خود این معاونت نیز همچون سال گذشته، به تیم‌های برگزیده از سوی هیات داوران، نشان خلاق اهدا می‌کند.

وی افزود: همچنین، دو مجموعه رسانه‌ای زومیت و نماشا، نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان خدمات تبلیغی و اطلاع‌رسانی را در قالب بسته‌های مختلفی که از سوی دبیرخانه جشنواره تعیین می‌شود، در اختیار برگزیدگان و تیم‌های حاضر در دو جشنواره فین‌تک و شهر هوشمند، قرار می‌دهند؛ این استارتاپ‌ها می‌توانند با استفاده از این ظرفیت رسانه‌ای، به توسعه کسب و کار خود اقدام کنند.

مدیرعامل فاباتک، گفت: همچنین شرکت «وکیل سایبری» تا مبلغ صد میلیون تومان خدمات حقوقی فضای مجازی را در اختیار تیم‌هایی که بر اساس معیارهای دبیرخانه جشنواره انتخاب می‌شوند، قرار می‌دهد. این استارتاپ‌ها می‌توانند در مباحث مختلف حقوقی و قضایی از جمله فیلترینگ، از خدمات این شرکت بهره بگیرند.

حمایت‌های مرکز فابا از استارتاپ‌ها

صادقی بیان کرد: البته مرکز فابا نیز هدایا و حمایت‌های ویژه‌ای را برای شرکت‌کنندگان در جشنواره‌های استارتاپی در نظر گرفته است؛ از جمله اینکه سالن و تجهیزات این مرکز، در طول سال برای برگزاری رویدادهای معرفی محصول و راهکار، در اختیار تیم‌های استارتاپی، قرار می‌گیرد. همچنین آنها می‌توانند از خدمات رسانه‌ای مرکز فابا نیز استفاده کنند.

به گفته مدیرعامل فاباتک، تسهیلات ویژه برای حضور در هفته فین‌تک کیش (زمستان ۹۸ که به زودی جزئیات آن اعلام می‌شود) و نمایشگاه تراکنش استانبول (خرداد ۹۹)، برقراری ارتباط میان سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌ها و پیگیری دغدغه‌ها و چالش‌های فعالان این حوزه در تعامل با مراکز و مراجع ذی‌ربط؛ از طریق راه‌های ارتباطی مرکز فابا، از دیگر مزیت‌های حضور در نمایشگاه تراکنش ایران است.

وی بیان کرد: ITE 2019، بالغ بر چند صد میلیون تومان حمایت‌های نقدی و غیرنقدی خود را به جوانان خلاق استارتاپی تقدیم می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....