تاریخ انتشار : دوشنبه 21 بهمن 1398 - 16:59
کد خبر : 5602

شیرینی تا پایان سال گران نخواهد شد/ چشم امید قنادان به روزهای خاص سال

شیرینی تا پایان سال گران نخواهد شد/ چشم امید قنادان به روزهای خاص سال

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصادآنلاین ؛ علی بهره‌مند در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره وضعیت بازار قنادان در آستانه روز مادر و ایام شب عید توضیح داد: فعلا بازار آرام بوده و قنادان به روزهای مناسبتی سال مثل روز مادر چشم امید دارند و انتظار داریم در روزهای پایانی سال شاهد رونق بازار

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصادآنلاین ؛ علی بهره‌مند در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره وضعیت بازار قنادان در آستانه روز مادر و ایام شب عید توضیح داد: فعلا بازار آرام بوده و قنادان به روزهای مناسبتی سال مثل روز مادر چشم امید دارند و انتظار داریم در روزهای پایانی سال شاهد رونق بازار شیرینی باشیم.

وی با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه اظهار کرد: وضعیت کسب‌وکار قنادان در سال ۹۸ به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه و بالا رفتن هزینه‌های جانبی تعریفی نبود؛ اما خوشبختانه به رغم اینکه قنادان مواد اولیه خود را از بازار آزاد و با نرخ بالا تهیه می‌کنند، در تامین مواد مورد نیاز خود مشکلی نداشته‌اند.

بهره‌مند با تاکید بر وضعیت مناسب تولید شیرینی در کشور گفت: همکاران ما زمان‌سنج هستند و هیچ وقت مشکلی در تولید نداشته‌ایم، حتی در روزهای پایانی سال هم که تقاضا رشد چشمگیری پیدا می‌کند قنادان پاسخگوی نیاز بازار هستند.

قیمت انواع شیرینی

رییس اتحادیه شیرینی‌فروشان با تشریح قیمت انواع شیرینی بیان کرد: قیمت مصوب هر کیلوگرم شیرینی تر در واحد‌های درجه یک ۳۵هزار تومان، دانمارکی ۲۸هزار تومان، شیرینی زبان و پاپیون ۲۸هزار تومان و کیک یزدی کیلویی ۲۱هزار تومان است؛ البته قیمت شیرینی در واحد‌های درجه دو، پنج هزار تومان کمتر از واحد‌های درجه یک است.

وی در پایان تاکید کرد: ما هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت شیرینی تا پایان سال و روزهای خاص و مناسبتی باقی‌مانده سال نداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....