تاریخ انتشار : جمعه 13 خرداد 1401 - 20:51
کد خبر : 89871

شما خائن به ملت و مملکت هستید

شما خائن به ملت و مملکت هستید

به: آقای سعیدجلیلی نه سلام، نه علیک نمی دانم چه کاره دولتید اما می دانم در دیدار مسئولان وزارت کشاورزی گفته اید که به رئیس جمهور نوشته اید مردم به فلان مقدار کالری روزانه احتیاج دارند و براساس مبانی دینی، عقلی، اخلاقی و طبق قانون‌اساسی، تامین خوراک و برطرف نمودن محرومیت در زمینه تغذیه از

به: آقای سعیدجلیلی

نه سلام، نه علیک

نمی دانم چه کاره دولتید اما می دانم در دیدار مسئولان وزارت کشاورزی گفته اید که به رئیس جمهور نوشته اید مردم به فلان مقدار کالری روزانه احتیاج دارند و براساس مبانی دینی، عقلی، اخلاقی و طبق قانون‌اساسی، تامین خوراک و برطرف نمودن محرومیت در زمینه تغذیه از کارویژه‌های مجموعه نظام و دولت است.

خوش به حال این ملت و دولت، که بزرگمردی چون شما را دارند که از جوشش ذهن فعال و نبوغ بیکرانتان برخوردارند. اگر امثال جنابعالی نبودید واقعا ما مردم خاک بر سر، در چه مزبله ای زندگی می کردیم؟

آقای جلیلی! ذلیل کردید مردم را. این ایده های طلایی شما یعنی اینکه مردم صدقه بگیر و صدقه خور دولت شوند. از صدقه سر شماست که ملت در تحریم شدید به سر می برد.

شما نماینده ایدئولوژیک کاسبان تحریمید که ذلت مردم را تئوریزه می کنید و حالا در نقش منجی ظاهر می شوید تا لقمه نانی جلوی ملت بیندازید و کالری شان را تامین کنید.

اگر تحریم نباشد، مردم بلدند نان خود را درآورند و دست شان پیش دولت دراز نباشد.امثال شما که با ایستادن در برابر برجام، خائن به ملت و مملکتید حالا می خواهید نقش ژان والژان را بازی کنید، اما فقط مردم را عصبانی تر می کنید.

همان نقشی که با کمک دستهای پشت پرده در هواکردن برجام بازی کردید و آب به آسیاب اسرائیل و امریکا ریختید، برای هفت نسل مان بس است.

راستی، مردم تا کی و چقدر باید هزینه حضور امثال جنابعالی را بپردازند؟

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....