تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 - 20:55
کد خبر : 42518

شب پرخاطره‌ای که فولادمردان ساختند

شب پرخاطره‌ای که فولادمردان ساختند

سجاد خراسانی تیم فوتبال فولاد خوزستان با برتری پرگل مقابل العین امارات در تک بازی حساس با العین در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله گروهای این رقابت‌ها، کاری کرد، کارستان. فولاد از بدو حضور در عربستان می‌دانست از بازی با العین چه می‌خواهد، این تیم برای بردن و تزریق شادی و

سجاد خراسانی

تیم فوتبال فولاد خوزستان با برتری پرگل مقابل العین امارات در تک بازی حساس با العین در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله گروهای این رقابت‌ها، کاری کرد، کارستان.

فولاد از بدو حضور در عربستان می‌دانست از بازی با العین چه می‌خواهد، این تیم برای بردن و تزریق شادی و هلهله دوباره به مردم جنوب کشور پا به ریاض گذاشته بود.

نتیجه بازی با العین قابل پیش‌بینی نبود؛ همه تیم متمول و پرافتخار اماراتی را حریفی چغر برای فولاد می‌دانستند اما آن‌چه کاملا نمود داشت، انگیزه و اعتماد به نفس شاگردان نکونام و تلاش مدیران مجموعه شرکت فولاد و باشگاه برای ساختن بستری پرآرامش برای حضور موفق این تیم در آسیا بود.

فولادی‌های در شبی عجیب از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفتند؛ صابر حردانی با گل زیبای خود در نیمه نخست، آغازگر جشن و پایکوبی مردم خوزستان و ایران بود.فولاد در نیمه دوم نیز عزم خود را برای برد پرگل جزم کرده بود، گل‌های دوم، سوم و چهارم هم وارد دروازه العین کردند تا العین کاملا مبهوت هنرنمایی خوزستانی‌های ایران شود.

فولاد با ارائه یک فوتبال ناب خوزستانی، کاری کرد کارستان؛ حالا به واسطه این موفقیت نام فوتبال خوزستان مجددا بر سر زبان‌ها افتاده است، در این شرایط سخت کرونایی و تحریم‌های ظالمانه و مشکلات اقتصادی، فولاد با کسب این موفقیت توانست مرهمی بر درد علاقه‌مندان فوتبال در خوزستان باشد؛ مرهمی برای علاقه‌مندانی که گاها فوتبال را از نان شب واجب ‌تر می‌دانند.

در این موفقیت باید به هنرنمایی کادرفنی فولاد و در راس آن جواد نکونام نیز اشاره کرد، مربی که سخت تلاش می‌کند تا بازیکنانش موفقیت‌های بی ‌بدیلی را رقم بزنند، البته نباید از نقش پررنگ سعید آذری در راس مدیریت باشگاه و مهندس قلعه‌نوی مدیرعامل شرکت فولاد هم گذشت؛ مدیرانی که با ایجاد مسیری درست و با هدف برای فولاد، نقش کلیدی در این موفقیت داشته‌اند.

فولاد با عزم و اراده‌ای که دارد می‌تواند در مرحله گروهی نیز بدرخشد، کار سخت است اما انگیزه فولادی‌ها از موانع موجود در مسیر قوی‌تری و فولادی‌تر است.

دو استکان چای داغ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....