تاریخ انتشار : دوشنبه 20 تیر 1401 - 11:46
کد خبر : 93924

سی و یکمین سالگرد تاسیس بانک توسعه صادرات ایران

سی و یکمین سالگرد تاسیس بانک توسعه صادرات ایران

مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت سی و یکمین سالگرد تاسیس این بانک، خطاب به جامعه صادراتی کشور، مشتریان و همکاران پیام تبریک صادر کرد. متن پیام دکتر حسینی بدین شرح است: صادرکنندگان گرامی، مشتریان عزیز و همکاران تلاشگر در آستانه فرارسیدن سالروز تاسیس بانک توسعه صادرات ایران و در سالی که «تولید

مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت سی و یکمین سالگرد تاسیس این بانک، خطاب به جامعه صادراتی کشور، مشتریان و همکاران پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام دکتر حسینی بدین شرح است:

صادرکنندگان گرامی، مشتریان عزیز و همکاران تلاشگر

در آستانه فرارسیدن سالروز تاسیس بانک توسعه صادرات ایران و در سالی که «تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» نام گرفته، این بانک درصدد است تا یکی از اهداف راهبردی دولت سیزدهم مبنی بر افزایش سازوکارهای کارآمد هدایت نقدینگی به سمت تولید را در قالب زنجیره ارزش صادرات نشانه گیری کند.

بانک توسعه صادرات ایران با هدف افزایش صادرات غیرنفتی، ایجاد ارزش افزوده و درآمدهای ارزی پایدار برای کشور، بیش از گذشته در خدمت تامین مالی شرکت های دانش بنیان، پروژه ­های توسعه ای و بخش های تولیدی با مزیت رقابتی است.

رشد ۱۰ درصدی تسهیلات اعطایی به شرکت های دانش بنیان در سال گذشته نیز بیانگر اهتمام و دوراندیشی اگزیم بانک ایران نسبت به ضرورت ها و الزامات توجه به این امر مهم و نقش آفرین در تحقق دیپلماسی اقتصادی کشور است.

اینجانب به نمایندگی از اعضای هیات مدیره و مدیران، فرارسیدن ۱۹ تیرماه سالروز تأسیس این نهاد اثرگذار صادراتی را حضور تمامی همکاران و صادرکنندگان عزیز تبریک گفته و موفقیت این مجموعه را در جهت تحقق اهداف کلان تجارت بین الملل از خداوند منان خواستارم.

سیدعلی حسینی
مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....