تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 21:22
کد خبر : 74390

سیگنال جدید برجامی به قیمت دلار

سیگنال جدید برجامی به قیمت دلار

بازار ارز و طلا امروز شاهد کاهش قیمت دلار ، قیمت طلا و قیمت سکه بود. اقتصاددان: قیمت دلار در بازار ارز امروز پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ بر روی ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان قرار گرفت. در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار امروز نسبت به عصر روز گذشته ۴۴۳ تومان پایین تر بود. قیمت

بازار ارز و طلا امروز شاهد کاهش قیمت دلار ، قیمت طلا و قیمت سکه بود.

اقتصاددان: قیمت دلار در بازار ارز امروز پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ بر روی ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان قرار گرفت. در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار امروز نسبت به عصر روز گذشته ۴۴۳ تومان پایین تر بود. قیمت دلار در انتهای معاملات نقدی این بازار بر روی ۲۶ هزار و ۲۵۹ تومان قرار گرفت.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی چند؟

صرافی ملی هم در آخرین روز این هفته قیمت خرید و فروش دلار و یورو را اعلام کرد . بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۶,۱۳۸ (بیست و شش هزار و صد و سی و هشت تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۶,۶۶۶ (بیست و شش هزار و ششصد و شصت و شش تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۲۹,۴۰۱ ( بیست و نه هزار وچهارصد و یک تومان) و قیمت فروش یورو ۲۹,۹۹۴ (بیست و نه هزار و نهصد و نود و چهار تومان) است.

رفت و برگشت قیمت درهم

قیمت درهم در بازار ارز امروز رفت و برگشت قیمتی را تجربه کرد. قیمت درهم روز گذشته با ۷ هزار و ۶۵۰ تومان بسته شد و در ابتدای بازار امروز ۴۰ تومان افت کرد و بر روی ۷ هزار و ۶۱۰ تومان قرار گرفت. قیمت درهم در ادامه روز توانست اندکی رشد کند و با ۷ هزار و ۶۶۰ تومان معامله شد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳٫۶۷۳) عدد ۲۸ هزارو ۱۳۵ تومان به دست می‌آمد که اندکی نسبت به قیمت دلار در بازار بالاتر بود.
قیمت سکه اندکی افت کرد

قیمت اونس طلا در بازار جهانی امروز در ساعت ۱۴:۳۶ دقیقه به وقت تهران بر روی ۱۸۲۲ دلار قرار گرفت. این قیمت نسبت به روز گذشته ۳ دلار پایین تر بود.

در بازار داخلی ایران هم در زمان نوشتن این گزارش قیمت طلا ۱۸ عیار با ۱ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۵۵ هزار و ۷۰۰ تومان پایین رفته بود. بازار سکه هم امروز شاهد افت اندک قیمت سکه بود . این فلز گزارن بهای داخلی امروز ۵ هزار تومان ارزان شد و با ۱۲ میلیون و ۴۰۵ هزار تومان مبادله شد.

سیگنال جدید برجامی در بازار دلار

امروز هم اخبار برجامی در بازار ارز تهران برجسته بود. یک دیپلمات غربی درباره برجام گفت:از جدیت ایران در دستیابی به توافق مطمئن نیستیم. اول فوریه ضرب الاجل نهایی و واقعی برای مذاکرات هسته ای ایران است. بایدن نمی تواند تضمین کند که از هیچ توافقی با ایران در آینده خارج نخواهد شد.

وزارت خارجه آمریکا هم اعلام کرد: ما در مورد هفته ها برای ضرب الاجل مذاکرات با ایران صحبت می کنیم.شرکایمان را در کشورهای خلیج فارس از هرگونه پیشرفت در گفتگو با ایران مطلع می کنیم.ما با شرکای خود برای دستیابی به توافقی کار می کنیم که مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته ای شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....