تاریخ انتشار : شنبه 28 تیر 1399 - 13:12
کد خبر : 12664

سیگنال بازار تحلیل بازار بورس:نشانه ؛ کانال بعدی

سیگنال بازار تحلیل بازار بورس:نشانه ؛ کانال بعدی

اقتصاددان: کاهش شاخص کل به میزان بیش از ۳۰ هزار واحدی و سبز شدن شاخص هم وزن حرکت بازار را علاوه بر اینکه در یک موقعیت اصلاح برای بسیاری از سهام بنیادی قرارداد رو به سوی تعادل و یک توزیع نرمال پیش برد . این نوسانات علی رغم ریزش ها نشانه هایی از رشد روزهای

اقتصاددان:
کاهش شاخص کل به میزان بیش از ۳۰ هزار واحدی و سبز شدن شاخص هم وزن حرکت بازار را علاوه بر اینکه در یک موقعیت اصلاح برای بسیاری از سهام بنیادی قرارداد رو به سوی تعادل و یک توزیع نرمال پیش برد .
این نوسانات علی رغم ریزش ها نشانه هایی از رشد روزهای آتی شاخص را به ما اعلام می کند امروز همچنان قیمت ارز و طلا سیر صعودی داشت یکی از دلایل افزایش قیمت ارز عدم برگشت ارز صادرکنندگان و خلف و عده‌ای آنان است و از طرفی قیمت اونس جهانی تاثیر خود را روی سکه نشان داد و قیمت آن را به بیش از ۱۱ میلیون رساند و وارد کانال ۱۲ میلیون شد.
با این حال ریزش امروز نویدبخش دو حرکت مثبت در بازار فردا و یا روزهای آینده است یکی اینکه رشد شارپی اصفهان قدرتمند اصلاح شد و این اصلاح حرکت متعادل آنها را نوید می دهد و دوم اینکه ریزش های چند روز گذشته سهام کوچک و شرکتهای غیر شاخصی را به شاخص سازها نزدیکتر کرد بنابراین ما نیاز به یک بازار متعادل و متوازن داریم که این نوید بخش بازاری با سیر منطقی بیشتر را می دهد.
عدم استقبال از دارا یکم و ریزش های پی در پی آن هم در راستای اصلاح سهام شاخص ساز ارزیابی میشود.
وبا از سر گیری رشد نمادهای بنیادی ،ارزش سهام این صندوق هم به مسیر افزایشی برگردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....