تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 اردیبهشت 1401 - 16:11
کد خبر : 85248

سکه دست به دامن طلا و دلار شد

سکه دست به دامن طلا و دلار شد

برخی از تحلیلگران معتقدند سکه در صورتی می تواند رشد کند که نرخ دلار بالای محدوده ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت شود و قیمت اونس طلا هم مرز ۱۹۵۰ دلار را از دست ندهد . اقتصاددان: قیمت سکه روز گذشته به روند کاهشی خود ادامه داد . فلز گران بهای داخلی روز سه شنبه

برخی از تحلیلگران معتقدند سکه در صورتی می تواند رشد کند که نرخ دلار بالای محدوده ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت شود و قیمت اونس طلا هم مرز ۱۹۵۰ دلار را از دست ندهد .

اقتصاددان: قیمت سکه روز گذشته به روند کاهشی خود ادامه داد . فلز گران بهای داخلی روز سه شنبه ۱۳۰ هزار تومان و دیروز ۳۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد. افت قیمت سکه در روز چهارشنبه در حالی اتفاق افتاد که قیمت دلار صعود کرد و توانست به مرز مقاومتی ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان نزدیک شود.

حباب سکه بالای ۴ درصد

ارزش ذاتی سکه روز گذشته در محدوده ۱۲ میلیون و ۷۵۲ هزار تومان قرار داشت و حباب سکه بالای ۴ درصد بود. حباب سکه از نگاه بسیاری از معامله گران نشان می دهد که بازار با تقاضای مازاد روبرو شده است .

این به آن معناست که احتمال وقوع نوسان غیرمنطقی در بازار سکه زیاد شده است. معامله گران معتقدند که حباب سکه بزرگ شده و همچنان ظرفیت افت در بازار فلز گران بهای داخلی وجود دارد.

سکه دست به دامن طلا و دلار

برخی از تحلیلگران معتقدند سکه در صورتی می تواند رشد کند که نرخ دلار بالای محدوده ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت شود و قیمت اونس طلا هم مرز ۱۹۵۰ دلار را از دست ندهد .

معامله گران می گویند دیروز تحرک قابل توجه خریداران و فروشندگان در بازار سکه نبود و بازار وارد فاز احتیاط شده بود. با وجود چنین جوی می توان احتمال داد که میزان نوسان سکه در روز جاری چندان زیاد نباشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....