تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 شهریور 1401 - 21:16
کد خبر : 99835

سهمیه ۶۰ لیتری بنزین ۱۵۰۰ تومانی همچنان پابرجاست

سهمیه ۶۰ لیتری بنزین ۱۵۰۰ تومانی همچنان پابرجاست

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سهمیه دوم اعتبار بنزین یعنی امکان سوخت گیری مجدد وجود دارد.   جلیل سالاری گفت: همه مردم یک کارت سوخت با سهمیه ۶۰ لیتری داشته که قابلیت ذخیره سازی و ماندگاری دارد.اگر هم فرد مورد نظر مقدار سهمیه خود را مصرف نکند تا ۹ ماه می

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سهمیه دوم اعتبار بنزین یعنی امکان سوخت گیری مجدد وجود دارد.

 

جلیل سالاری گفت: همه مردم یک کارت سوخت با سهمیه ۶۰ لیتری داشته که قابلیت ذخیره سازی و ماندگاری دارد.اگر هم فرد مورد نظر مقدار سهمیه خود را مصرف نکند تا ۹ ماه می تواند از ذخیره شدن آن خیالش راحت باشد. البته به لحاظ این که بتوانند از کارت سوخت خود در مجاری عرضه استفاده کنند یک اعتبار آن تخصیص یافته که البته از سنوات مختلفی برخوردار است.در بازه‌های زمانی مختلف ما ۵۰۰ لیتر مصرف داشتیم و گاهی هم مقدار مصرف ما به  ۳۰۰، ۱۰۰، ۳۵۰ لیتر می رسید.

او می‌گوید:امروزه مقدار مصرف مردم  ۲۵۰ لیتر بررسی شده  یعنی با ارزیابی  ۱۹ میلیون خودرو مقدار سوخت‌گیری از کارت های شخصی معادل ۹۵ میلیون لیتر در روز است.

اما امروز آنچه عملا انجام می‌شود ۶.۸ لیتر است، یعنی تو اوج مصرف بوده و ۱۵۰ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف می کنیم.این یعنی نزدیک به ۵۴ میلیون لیتر آن از نرخ اول که همان ۶۰ لیتر است، مصرف می شود.نرخ دوم تنها ۶ درصد تراکنش  از کارت شخصی را نشان می دهد.سهمیه دوم اعتبار یعنی امکان سوخت گیری مجدد وجود دارد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....