تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آبان 1399 - 12:42
کد خبر : 23734

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز

کفه صفوف فروش دوباره سنگین شد خالص سفارشات فروش سهام از رقم سه هزار و ۵۰۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت انبوه‌سازی، املاک و مستغلات بیش از سایرین بود و همچنین سهام بانک دی ۲۷۰میلیارد تومان سفارش فروش داشت.  در ساعت ۹ و۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۶۹۰میلیارد تومان و ارزش کل

کفه صفوف فروش دوباره سنگین شد

خالص سفارشات فروش سهام از رقم سه هزار و ۵۰۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت انبوه‌سازی، املاک و مستغلات بیش از سایرین بود و همچنین سهام بانک دی ۲۷۰میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

 در ساعت ۹ و۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۶۹۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش چهار هزار و ۲۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به سه هزار و ۵۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد آنلاین  ، تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «دی»، «وملی» و «وآیند» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک دی ۲۷۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «جوین»، «سدبیر» و «گدنا» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۵۴۴ میلیارد تومان (۷۹ درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۶۰۰میلیارد تومان (۳۸ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۵نماد و حجم صف‌های فروش در ۸۴نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف کاشی سعدی (کسعدی) به ۱۰.۳درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

1 اقتصاددان نوشته
2 اقتصاددان نوشته

«انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۶۰۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۵۳۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «زراعت و خدمات وابسته» با تقاضای خرید ۱۰۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۳درصد از چهار هزار و ۹۰۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزارمیلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۵۰درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۶هزار و ۸۰۰میلیارد تومان خواهد رسید.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....