تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 - 19:47
کد خبر : 19489

سقوط ۲۰ دلاری طلا این بار در یک ساعت

سقوط ۲۰ دلاری طلا این بار در یک ساعت

با وجود نوسانات بازار‌ طلا، اونس امروز بیشتر افزایشی بود. اما با سخنرانی امروز جروم پاول ورق طلا برگشت. اقتصاددان : قیمت اونس طلا امروز در روز سه‌شنبه دو بار تلاش کرد به کف مقاومتی پیشین ۱۹۲۰ دلار برگردد اما ناکام ماند. در حالی که قیمت طلا در امروز روندی صعودی را دنبال می‌کرد اما

با وجود نوسانات بازار‌ طلا، اونس امروز بیشتر افزایشی بود. اما با سخنرانی امروز جروم پاول ورق طلا برگشت.

اقتصاددان : قیمت اونس طلا امروز در روز سه‌شنبه دو بار تلاش کرد به کف مقاومتی پیشین ۱۹۲۰ دلار برگردد اما ناکام ماند. در حالی که قیمت طلا در امروز روندی صعودی را دنبال می‌کرد اما بعد از سخنرانی جروم پاول در ساعت ۶ امروز بعد از ظهر به وقت تهران در کنگره، قیمت طلا برای دومین روز متوالی مجبور به سقوط شد. در ۲۴ ساعت گذسته قیمت اونس بیش از ۱۲ دلار معادل ۰٫۵ درصد کاهش یافته است.

دلیل این کاهش قیمت امروز سخنرانی خوش‌بینانه جروم پاول راجع به چشم‌اندار اقتصادی آمریکا بود. آقای پاول در سخنرانی خود گفت: بسیاری از شاخص‌های اقتصادی بهبود قابل توجهی را نشان می دهند. سیاست‌های اعتباری مانند بیمه بیکاری که در پایان ژوئیه منقضی شده بود، مجدداً راه‌اندازی شده است. وی در ادامه خاطرنشان کرد: با این وجود ، هم اشتغال و هم فعالیت اقتصادی کاملاً زیر سطح مطلوب قبل از همه‌گیری کرونا باقی مانده و مسیر پیش رو همچنان بسیار نامشخص است.

سقوط ۲۰ دلاری طلا این بار در یک ساعت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....