تاریخ انتشار : دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 - 19:29
کد خبر : 87075

سقوط بیت کوین به کانال ۳۳ هزاردلاری

سقوط بیت کوین به کانال ۳۳ هزاردلاری

بیت کوین با افت ۵۱ درصدی نسبت به سقف تاریخی، وارد کانال ۳۳۰۰۰ دلار شده و ترس شدید بر بازار حکمفرما شده است. اقتصاددان: بیت کوین امروز هم منفی است. افت ۳ درصدی، این ارز دیجیتال را وارد کانال ۳۳۰۰۰ دلار کرده است. هم اکنون بیت کوین در قیمت حدود ۳۳۵۰۰ دلار معامله می شود.

بیت کوین با افت ۵۱ درصدی نسبت به سقف تاریخی، وارد کانال ۳۳۰۰۰ دلار شده و ترس شدید بر بازار حکمفرما شده است.

اقتصاددان: بیت کوین امروز هم منفی است. افت ۳ درصدی، این ارز دیجیتال را وارد کانال ۳۳۰۰۰ دلار کرده است. هم اکنون بیت کوین در قیمت حدود ۳۳۵۰۰ دلار معامله می شود. افت هفتگی آن هم به ۱۳ درصد رسیده که عدد بزرگی برای بزرگ ترین ارز دیجیتال جهان است.

البته ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته افزایش یافته و به عدد ۳۸ میلیارد دلار رسیده است. ارزش بازار آن هم ۶۳۹ میلیارد دلار است.

افت امروز بیت کوین، ترس شدیدی در بازار ایجاد کرده و شاخص ترس و طمع را به عدد ۱۱ رسانده است. این عدد نشان دهنده ترس شدید در بازار است که به ندرت در بازار ارزهای دیجیتالی چنین عددی برای شاخص ترس و طمع ثبت می شود.

اگر تا مدتی پیش اکثر فعالان بازار ارزهای دیجیتال معتقد بودند بیت کوین دیگر هیچ وقت به قیمت کمتر از ۳۰ هزار دلار نمی رسد، اکنون نظرات عوض شده و بسیاری از فعالان این بازار معتقدند قیمت بیت کوین هر لحظه ممکن است به زیر عدد ۳۰ هزار دلار نیز سقوط کند.

کاهش ارزش بازار اتریوم به کمتر از ۳۰۰ میلیارد دلار

قیمت اتریوم امروز بیشتر از بیت کوین افت کرده است. اتریوم با افت بیش از ۴ درصدی، هم اکنون حوالی نرخ ۲۴۴۰ دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی اتریوم نیز مانند بیت کوین، به منفی ۱۳ درصد رسیده است.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته بیش از ۲۱ میلیارد دلار بوده که رقم قابل توجهی است. اما ارزش بازار به کمتر از ۳۰۰ میلیارد دلار سقوط کرده و هم اکنون ۲۹۶ میلیارد دلار است.

پیشروی شیبا اینو در افت قیمت

برخلاف دفعات گذشته، حکمفرما شدن ترس شدید در بازار باعث نشده که همه آلت کوین ها افت کنند. امروز با اینکه بازار ارزهای دیجیتال تقریبا یک دست قرمز شده است، اما تعدادی از آلت کوین ها راه خود را جدا کرده اند و مثبت بوده اند.

در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار ارزهای دیجیتال نیر پروتکل با رشد ۸ درصدی، مسیر خود را از بازار جدا کرده و البته ترون هم ۴ درصد افزایش قیمت داشته است. مونرو با رشد ۳ درصدی، دیگر ارز مثبت امروز است.

اما در میان نمادهای منفی، شیبا اینو با کاهش ۸ درصدی قیمت، بیشترین افت را داشته. Aave هم ۷ درصد افت کرده و تعداد زیادی از نمادها افت ۶ و ۵ درصدی را نمایش می دهند.

در عملکرد هفتگی، ایپ کوین با افت ۳۰ درصدی همچنان منفی ترین نماد است و ترا با افت ۲۶ درصدی در رده بعدی قرار دارد. اما الگوراند با رشد ۲۱ درصدی در یک هفته گذشته، خریداران خود را از افت اخیر بازار در امان نگه داشته است.

ارزش معاملات به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با کاهش ۳ درصدی نسبت به دیروز به عدد ۱٫۵۳ تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار رسیده که این موضوع می تواند موضوعی امیدوارکننده در جهت برگشتن قیمت ها به سمت بالا باشد.

ارزش معاملات دیفای هم در یک شبانه روز ۱۱ میلیارد دلار بوده و ۸۹ میلیارد دلار استیبل کوین معامله شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....