تاریخ انتشار : شنبه 11 اردیبهشت 1400 - 10:44
کد خبر : 45007

سفر وزیر برق عراق به ایران

سفر وزیر برق عراق به ایران

سفر وزیر برق عراق به ایران برای تسریع در پرداخت مطالبات مالی مسجدی، سفیر ایران در بغداد، سفر وزیر برق عراق به تهران را در راستای همکاری‌های دو کشور در زمینه انرژی و تسریع در پرداخت مطالبات مالی ایران اعلام کرد.   به گزارش اقتصاددان ،  ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد امروز

سفر وزیر برق عراق به ایران برای تسریع در پرداخت مطالبات مالی

مسجدی، سفیر ایران در بغداد، سفر وزیر برق عراق به تهران را در راستای همکاری‌های دو کشور در زمینه انرژی و تسریع در پرداخت مطالبات مالی ایران اعلام کرد.

  به گزارش اقتصاددان ،  ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد امروز (جمعه) در توئیتی با اشاره به سفر پیش روی وزیر برق عراق به تهران نوشت: سفر قریب الوقوع آقای «ماجد حنتوش» وزیر محترم برق عراق به تهران در راستای همکاری‌های دو کشور در زمینه انرژی و تسریع در پرداخت مطالبات مالی ایران است.

سخنگوی وزارت برق عراق پیش از این با اعلام سفر وزیر برق این کشور به تهران، عنوان کرد در جریان این سفر توافقات جدیدی بین دو کشور در حوزه انرژی صورت خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: وزیر برق عراق با وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران در خصوص صدور گاز به عراق رایزنی خواهد کرد و احتمالا توافق جدیدی بین دو کشور منعقد و امضا می‌شود.

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....