تاریخ انتشار : دوشنبه 10 شهریور 1399 - 14:57
کد خبر : 17209

سر تیتر و خلاصه اخبار برخی از روزنامه های صبح امروز ۱۰ شهریور

سر تیتر و خلاصه اخبار برخی از روزنامه های صبح امروز  ۱۰ شهریور

 حماسه عقل و عشق اقتصاددان: عزاداری عاشورای محرم ۱۴۴۲ شاید از برخی جهات متفاوت‌ترین عزاداری تاریخ تشیع بود؛ صحنه‌های نابی که تابلوی زیبای حماسه عقل و عشق را در پیش چشم افکار عمومی به تماشا گذاشت. وطن امروز  اقتصاد و سیاست ژاپن پس‌­از «آبه شینزو» آبه شینزو، نخست‌وزیر ژاپن پس از پخش شایعاتی درمورد بیماری

 حماسه عقل و عشق
اقتصاددان: عزاداری عاشورای محرم ۱۴۴۲ شاید از برخی جهات متفاوت‌ترین عزاداری تاریخ تشیع بود؛ صحنه‌های نابی که تابلوی زیبای حماسه عقل و عشق را در پیش چشم افکار عمومی به تماشا گذاشت.
وطن امروز

 اقتصاد و سیاست ژاپن پس‌­از «آبه شینزو»
آبه شینزو، نخست‌وزیر ژاپن پس از پخش شایعاتی درمورد بیماری وی از سمت خود استعفا کرد. او به خبرنگاران گفته است که ترس آن را دارد که به‌دلیل بیماری نتواند در دوران کرونا از عهده وظایفش برآید و از همین رو از قدرت خداحافظی می‌کند.
دنیای اقتصاد

 سقوط ۳۱ درصدی اقتصاد آمریکا در ۳ ماه دوم ۲۰۲۰
در حالی که ایالات متحده بدترین سقوط فصلی در تاریخ خود را تجربه می کند اما چین توانسته بخشی از خسارت های وارد شده اقتصادی اش را جبران کند.
خراسان

 اولین واکنش فتاح به درگیری‌های روستای ابوالفضل | بنیاد مستضعفان با اهالی روستا چه خواهد کرد؟
رئیس سازمان بنیاد مستضعفان با اعلام آمادگی برای حل مشکل اهالی روستای موسوم به ابوالفضل گفت: این سازمان برنامه‌ای برای قلع و قمع خانه‌های مردم ندارد و بنای ما تفاهم و ملایمت با مردم است.
همشهری

هنوز تکلیف ۴/۵ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی معلوم نیست
رئیس‌ کمیسیون اقتصادی مجلس با‌ اشاره به اینکه حدود چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار از منابع ارز ۴۲۰۰ تومانی تعیین تکلیف نشده است، گفت: با این منابع تاکنون نه کالایی وارد کشور شده و نه این مبلغ تصفیه شده است.
کیهان.

 ضرغامی و سودای پاستور
از همان روزی که صبحانه‌هایش با چهره‌های سیاسی یا سلبریتی‌ها از چپ و راست و برخی اظهارات شبه‌روشنفکرانه‌اش در مقایسه با همفکرانش مانند دفاع از ورود زنان به ورزشگاه رسانه‌ای شد، گمانه‌زنی‌های انتخاباتی درباره عزت‌الله ضرغامی هم شروع شد. گرچه منصور حقیقت‌پور مشاور علی لاریجانی درباره‌اش گفته: «دولت قهوه‌خانه نیست که با صبحانه‌خوردن بشود مشکلات کشور را حل کرد!». به جز این اواخر که در یک مصاحبه رادیویی گفته اگر احساس تکلیف کند می‌آید.
شرق

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....