تاریخ انتشار : جمعه 22 آذر 1398 - 14:31
کد خبر : 3787

بازار بورس سهام ، سرگیجه در اوج! ؛

بازار بورس سهام ، سرگیجه در اوج! ؛

۲ هزار واحد رشد در ۱۰ دقیقه‌ی ابتدایی بازار نوید روزی خوب برای سهامدارن بود. در ادامه توجه معامله‌گران به سهام گروه‌های #خودرویی، #بانکی و #شیمیایی سبب ادامه‌ی روند صعودی و رشد بازار شد و تا اواسط بازار، شاخص کل توانست حدود ۵ هزار واحد مثبت را تجربه کند.#وبصادر و #تاپیکو از سهامی بودند که

۲ هزار واحد رشد در ۱۰ دقیقه‌ی ابتدایی بازار نوید روزی خوب برای سهامدارن بود. در ادامه توجه معامله‌گران به سهام گروه‌های #خودرویی، #بانکی و #شیمیایی سبب ادامه‌ی روند صعودی و رشد بازار شد و تا اواسط بازار، شاخص کل توانست حدود ۵ هزار واحد مثبت را تجربه کند.#وبصادر و #تاپیکو از سهامی بودند که با اسقبال سهامداران و با حجم معاملات قابل توجه به صف خرید رسیدند.
اما این پایان بازار نبود و پس از رشدی قابل توجه در بازار کم‌کم با افزایش عرضه‌ها در گروه خودرویی و بانکی، مجموعه‌ی بازار با فشار فروش مواجه شد و در ادامه و در نیم ساعت پایانی رفتار هیجانی سهامداران به اوج رسید و سبب نوسان‌های شدید قیمتی در اغلب سهام بازار شد.
اگرچه در دقایق پایانی جو بازار اندکی بهتر شد اما به هر ترتیب #شاخصکل با پس دادن بخشی از رشد خود با ۳۶۴۲ واحد مثبت به کار خود پایان داد و #شاخصهم‌وزن نیز ۹۴۳ واحد رشد را تجربه کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....