تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 - 11:52
کد خبر : 80470

سرگردانی بیماران به دلیل قطعی اینترنت

سرگردانی بیماران به دلیل قطعی اینترنت

کاهش چشمگیر سرعت اینترنت در هفته‌های اخیر بسیاری از مردم را مشکل مواجه کرده و این وضعیت به بسیاری از کسب‌وکارها آسیب وارد کرده است. جمعه گذشته نیز آتش‌ سوزی در مرکز زیرساخت باعث اختلال گسترده ۳ ساعته اینترنت کشور شد، پس از آن مقامات مسئول، قطعی اینترنت و کاهش سرعت آن را مرتبط با

کاهش چشمگیر سرعت اینترنت در هفته‌های اخیر بسیاری از مردم را مشکل مواجه کرده و این وضعیت به بسیاری از کسب‌وکارها آسیب وارد کرده است. جمعه گذشته نیز آتش‌ سوزی در مرکز زیرساخت باعث اختلال گسترده ۳ ساعته اینترنت کشور شد، پس از آن مقامات مسئول، قطعی اینترنت و کاهش سرعت آن را مرتبط با جنگ روسیه و اوکراین و از دست دادن ۴۰۰ گیگابیت پهنای باند اینترنت می‌دانند که از طریق شرکت روس تلکام و از مسیر کشور اوکراین تامین می‌‌شد. در این میان صحبت از نسخه الکترونیکی سلامت مطرح است اما زیرساخت‌های لازم برای آن تاکنون فراهم نشده است و مشکلات زیادی را برای پزشکان، بیماران و سازمان‌های بیمه‌گر ایجاد کرده است.

مهدی زارعی، رئیس شورای عالی داروخانه‌های انجمن داروسازان ایران درباره سرعت کم اینترنت طی هفته‌های گذشته و تاثیر آن بر روند ارائه خدمت در داروخانه‌ها، گفت: سرعت کم اینترنت طی چند هفته گذشته ارایه خدمات دارویی به بیماران را با مشکلات جدی روبرو کرده است و موجب سرگردانی بیماران در داروخانه ها و مراکز درمانی شده است.

دولت اینترنت پرسرعت در اختیار کادر درمان بگذارد

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایسنا ، رئیس شورای عالی داروخانه های انجمن داروسازان ایران با بیان اینکه در عین حال مشکلات ساختاری نرم‌افزارهای سازمان‌های بیمه‌گر هم مزید بر علت است، گفت: با توجه به اینکه دولت بدون فراهم کردن زیرساخت‌های لازم اصرار بر اجرای نسخه‌نویسی الکترونیکی به صورت ناقص دارد، حداقل انتظار این است که برای در دسترس بودن اینترنت پرسرعت و اصلاح نرم‌افزارهای سازمان‌های بیمه‌گر فکر اساسی کند و اینترنت پرسرعت در اختیار کادر درمان بگذارد تا بتوانند به بیماران خدمات لازم ارائه کنند.

زارعی تاکید کرد: روند فعلی موجب آسیب‌های جبران ناپذیری به ارائه خدمات دارویی به بیماران می‌شود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....