تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 - 18:49
کد خبر : 86997

سرمایه گذاری عربستان سعودی در سرزمین های اشغالی

سرمایه گذاری عربستان سعودی در سرزمین های اشغالی

نشریه وال استریت ژورنال از سرمایه گذاری عربستان سعودی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد. اقتصاددان: نشریه وال استریت ژورنال فاش کرد عربستان سعودی قرار است از طریق «جرد کوشنر» داماد دونالد ترامپ در سرزمین‌های اشغالی سرمایه گذاری کند. این نشریه به نقل از منابع آگاه گزارش داد در نشانه‌ای از گرم شدن روابط میان عربستان

نشریه وال استریت ژورنال از سرمایه گذاری عربستان سعودی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اقتصاددان: نشریه وال استریت ژورنال فاش کرد عربستان سعودی قرار است از طریق «جرد کوشنر» داماد دونالد ترامپ در سرزمین‌های اشغالی سرمایه گذاری کند.

این نشریه به نقل از منابع آگاه گزارش داد در نشانه‌ای از گرم شدن روابط میان عربستان و رژیم صهیونیستی، صندوق جرد کوشنر تصمیم دارد تا میلیون‌ها دلار از اموال عربستان سعودی را در استارتاپ‌های اسرائیلی سرمایه گذاری کند.

به نوشته این نشریه، این تصمیم نخستین نمونه شناخته شده است که پول نقد صندوق سرمایه گذاری عربستان به سوی رژیم صهیونیستی هدایت می‌شود. این مسأله، نشان دهنده علاقه فزاینده عربستان به انجام تجارت با این رژیم است؛ هرچند دو طرف روابطی دیپلماتیک ندارند.

رژیم صهیونیستی قریب به دو سال است که در حال تعمیق تجارت و امنیت با کشور‌های عربی از جمله امارات است.

پیشتر جرد کوشنر، داماد دونالد ترامپ و از مشاوران ارشد پیشین کاخ سفید نقشی مهم را در امضای «پیمان‌های ابراهیم» میان رژیم صهیونیستی و کشور‌های عربی ایفا کرده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....