تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1399 - 19:06
کد خبر : 38866

سردار یحیی رحیم صفوی، فرمانده کهنه کار میهن

سردار یحیی رحیم صفوی، فرمانده کهنه کار میهن

بقلم ابوالفضل بابادی شوراب با نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و گرم شدن فضای سیاسی جامعه ملی ایران، شاهد حضور و ابراز تمایل گروه های سیاسی مختلف و چهره های باتجربه و پرتکرار در این عرصه هستیم. در افکار عمومی کشور، جدال رسانه ایی ویژه ای در باب نظامی بودن یا نبودن رییس جمهور

بقلم ابوالفضل بابادی شوراب

با نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و گرم شدن فضای سیاسی جامعه ملی ایران، شاهد حضور و ابراز تمایل گروه های سیاسی مختلف و چهره های باتجربه و پرتکرار در این عرصه هستیم.

در افکار عمومی کشور، جدال رسانه ایی ویژه ای در باب نظامی بودن یا نبودن رییس جمهور آینده شکل گرفته و برخی بنگاه های خبری خاص، با برچسب زنی، مخالفت طبیعی بخشی از جامعه با رییس جمهور نظامی را به بیراهه می کشانند.

در این میان از دید نگارنده، نظامی بودن یا نبودن رییس جمهور آینده به خودی خود نمی تواند ملاک مثبت یا منفی برای نامزد انتخاباتی باشد، چه بسا اگر عملکرد رییس جمهور نظامی مورد پذیرش جامعه قرار نگیرد، جامعه فقط شخص را سرزنش نمی کند، بلکه حامیان کاندیداهای نظامی و خدای نکرده نیروهای مسلح حافظ امنیت و اقتدار کشور را نیز مورد انتقاد قرار می دهد، که به همین جهت باید در انتخاب و گزینش نامزد نظامی انتخابات ریاست جمهوری حساسیت بیشتری به خرج داد، تا خدای نکرده به شان نظامی های جان بر کف میهن، خللی وارد نشود.

با این وجود در میان کاندیداهای نظامی و غیرنظامی(منهای صادق خرازی که امکان تاییدی اش مبهم است و احمدی نژاد که باتوجه به سخنان آقای حداد عادل تاییدی اش غیرممکن می رسد و سردار دهقان که راه سختی برای جلب جامعه دارد!)فردی که بتواند جامعه را با خود همراه کند، برای تقویت خدمت رسانی به کشور و توانایی یکی کردن دولت و حاکمیت را داشته باشد و امکان تاییدی اش وجود داشته باشد، دیده نمی شود.

اما در فضایی که کشور به اقتدار و سازندگی نیاز دارد و کاندیدای ریاست جمهوری شایسته ای که قطعا تایید شود، علم مدیریت جامعه ملی ایران داشته باشد، بتواند رابطه حاکمیت_ملیت را بهبود ببخشد و پیرامون او حواشی سیاسی و اقتصادی نباشد و مورد حمایت بخش قابل توجهی از جامعه باشد، دیده نمی شود، حضور سردار یحیی رحیم صفوی، بیش از پیش ضرورت می یابد.

سردار رحیم صفوی می تواند همچون نادرشاه افشاری، کریمخان زندی، شاه اسماعیل صفوی و دیگر قهرمانان تاریخی ملت، با عملکرد سیاسی اقتصادی نظامی و توجه به خواست قطعی ملت، فاصله ملت و حاکمیت را کاهش داده و اقتصاد آزاد مبتنی بر منافع ملی ایران عزیز را پی گیری نماید.

بی شک کشور به رییس جمهوری منظم، آرام، خونسرد، زیرک و مسلط به ظرفیت های سیاسی اقتصادی فرهنگی و اجتماعی جغرافیای ایران نیاز دارد، که سردار رحیم صفوی با مدرک دکتری جغرافیای سیاسی و در قامت دستیار ویژه و مشاور عالی فرمانده کل قوا می تواند چالش های سیاسی و امنیتی کشور را مرتفع نموده و با پشتوانه تقویت اقتدار ایران عزیز اسلامی و تثبیت جایگاه سیاسی ملی ایرانیان در خاورمیانه، زمینه برای توسعه اقتصادی پر سرعت با استفاده از مشاوران اقتصادی کاربلد میهن پرست را فراهم نمایند.

به همین جهت نگارنده و بخشی از فضای رسانه ای کشور از سردار یحیی رحیم صفوی فرمانده کهنه کار ایران و سردار سرافراز میهن، برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری درخواست و خواهش می کنیم.

دو استکان چای داغ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....