تاریخ انتشار : شنبه 15 مرداد 1401 - 14:39
کد خبر : 96933

سجا‌دی :دستمزد نجومی‌ویلموتس دوران من منعقد نشده است

سجا‌دی :دستمزد نجومی‌ویلموتس دوران من منعقد نشده است

سجادی در پاسخ ورودش به انتخابات کمیته ملی المپیک و در اختیار گرفتن کرسی ریاست این کمیته گفت: در حال حاضر به عنوان وزیر ورزش به مردم خدمت می‌کنم. اقتصاددان: حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه حضور در مجلس شورای اسلامی در مورد دستمزد نجومی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال که در تاریخ

سجادی در پاسخ ورودش به انتخابات کمیته ملی المپیک و در اختیار گرفتن کرسی ریاست این کمیته گفت: در حال حاضر به عنوان وزیر ورزش به مردم خدمت می‌کنم.

اقتصاددان: حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه حضور در مجلس شورای اسلامی در مورد دستمزد نجومی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال که در تاریخ فوتبال بی‌سابقه بود، گفت: حکم و نامه عاملان این پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته است؛ این قرارداد در دوران وزارت بنده منعقد نشده و مربوط به سال‌های گذشته است از مدتی قبل رسیدگی به این موضوع آغاز و در حال طی کردن مراحل رسیدگی است.

عضو کابینه دولت سیزدهم در مورد مقصران و عوامل اصلی پرونده ویلموتس که سودای بازگشت به فوتبال را دارند، گفت: در این راستا اطلاعاتی به بنده نرسیده است.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ ورودش به انتخابات کمیته ملی المپیک و در اختیار گرفتن کرسی ریاست این کمیته گفت: این صحبت‌ها شایعه است در حال حاضر به عنوان وزیر ورزش به مردم خدمت می‌کنم.

سجادی در مورد انصراف تیم ملی امید از بازی‌های اسلامی، تاکید کرد: به واسطه خبر‌های منتشر شده، شب گذشته از این ماجرا مطلع شدیم؛ براساس اخبار نمی‌توان در این مورد اعلام نظر کرد؛ از طرف فدارسیون فوتبال این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه یادآور شد: انصراف تیم ملی امید از بازی‌های اسلامی مسئله‌ای کاملا فنی است؛ باید فدارسیون پاسخگو آن باشد و بنده به عنوان وزیر نمی‌توانم روی اخبار منتشر شده اظهار نظری داشته باشم؛ باید این موضوع به صورت رسمی به وزارتخانه اعلام شود، در این صورت اگر نیاز به همفکری وزارتخانه باشد با همفکری می‌توانیم به مسئله ورود جدی داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....