تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مهر 1400 - 14:58
کد خبر : 62217

سبقت بازدهی قیمت سکه از قیمت دلار +جدول بازدهی ارز و سکه

سبقت بازدهی قیمت سکه از قیمت دلار +جدول بازدهی ارز و سکه

در فاصله سه ماهه انتهای بهار تا انتهای تابستان قیمت دلار حدود ۱۵ درصد و قیمت سکه امامی حدود ۱۶ درصد رشد کرد. این رشد معادل افزایش بیش از ۶۰ درصدی قیمت در طول یک سال است. اقتصاددان: تغییرات قیمت دلار و یورو از انتهای بهار تا انتهای تابستان قابل توجه بود. قیمت دلار آزاد

در فاصله سه ماهه انتهای بهار تا انتهای تابستان قیمت دلار حدود ۱۵ درصد و قیمت سکه امامی حدود ۱۶ درصد رشد کرد. این رشد معادل افزایش بیش از ۶۰ درصدی قیمت در طول یک سال است.

اقتصاددان: تغییرات قیمت دلار و یورو از انتهای بهار تا انتهای تابستان قابل توجه بود. قیمت دلار آزاد در فاصله این ۳ ماه حدود ۱۵ درصد و قیمت یورو آزاد حدود ۱۴ درصد رشد کرد. قیمت دلار و یورو متشکل و سنا نیز طی این سه ماه حدود ۱۲ درصد رشد کردند. اگر فرض کنیم برای یک سال، قیمت‌ها با این نرخ رشد کنند مانند این است، که قیمت‌ها در طول یک سال حدود ۶۰ درصد افزایش یابند.

سبقت بازدهی قیمت سکه از قیمت دلار +جدول بازدهی ارز و سکه

افزایش قیمت‌ها در بازار آزاد از بازار متشکل بیشتر بود

افزایش قیمت‌ها از حیث عددی نیز قابل توجه بود. مثلا قیمت دلار آزاد در این سه ماه حدود ۳ هزار و ۶۰۰ تومان رشد کرد و قیمت یورو آزاد حدود ۴ هزار تومان بالا رفت. رشد قیمت دلار و یور سنا قدری کمتر بود. قیمت دلار سنا ۲ هزار و ۷۴۴ تومان افزایش یافت و قیمت یورو سنا ۳ هزار و ۳۱۳ تومان بالا رفت. تغییرات قیمت در بازار متشکل نیز به تغییرات قیمت سنا نزدیک و به صورت جزئی از آن بیشتر بود.

سبقت بازدهی قیمت سکه از قیمت دلار +جدول بازدهی ارز و سکه

بازدهی قیمت سکه از دلار بیشتر بود

اما بیشترین بازدهی سه ماهه را سکه امامی داشت. قیمت سکه امامی در طول تابستان ۱ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان، معادل حدود ۱۶ درصد رشد کرد. بازدهی طلای ۱۸ عیار از سکه امامی کمتر بود و نزدیک ۱۲ درصد ثبت شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....