تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 - 21:03
کد خبر : 74114

سایپایی ها با دلار هم‌مسیر شدند

سایپایی ها با دلار هم‌مسیر شدند

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که سایپایی ها امروز ۲۱ دی ۱۴۰۰ با رشد ۱تا ۲ میلیون تومان در بازار عرضه شدند. اقتصاددان: رشد قیمت برخی از محصولات سایپا امروز در حالی ثبت شد که ایران خودرویی ها نیز امروز از رشد قیمت بی نصیب نبودند و برخی از پرتیراژهای این شرکت با

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که سایپایی ها امروز ۲۱ دی ۱۴۰۰ با رشد ۱تا ۲ میلیون تومان در بازار عرضه شدند.

اقتصاددان: رشد قیمت برخی از محصولات سایپا امروز در حالی ثبت شد که ایران خودرویی ها نیز امروز از رشد قیمت بی نصیب نبودند و برخی از پرتیراژهای این شرکت با رشد قیمت در بازار عرضه شدند.

رشد برخی از محصولات سایپا امروز با نرخ دلار در بازار همزمان شد. از سوی دیگر ادامه روند مرحله دوم دور هشتم مذاکرات نیز موجب شد تا بازار از انتظار طولانی خسته شود و از نرخ دلار برای تغییر قیمت تبعیت کند.

تغییرات پی در پی در بازار در حالی رقم می خورد که به گفته فعالان بازار خودرو هنوز خبری از خریدار و فروشنده نیست و خریداران و فروشندگان در انتظار نتایج ادامه دور هشتم مذاکرات بسر می برند. به گفته فعالان بازار خودرو تغییرات پی در پی قیمت خودرو در بازار نیز به این موضوع دامن زده است.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» با افزایش ۲ میلیون تومانی بیشترین رشد قیمت را در میان محصولات سایپا داشته و قیمت آن در بازار به ۱۹۲ میلیون تومان رسید.

از سوی دیگر امروز خانواده کوییک در بازار هم رشد قیمت داشت و هم بدون تغییر قیمت خوردند. با این شرایط قیمت «کوییک معمولی» با افزایش یک میلیونی در بازار به ۱۹۵ میلیون تومان رسید و «کوییکR» بدون تغییر در بازار ۲۰۱ میلیون تومانی شد.

اما خانواده تیبا امروز با رشد یک میلیونی در بازار قیمت گذاری شدند و با این شرایط «تیبا ۲ معمولی» در بازار ۱۸۶ میلیون قیمت خورد و قیمت «تیبا صندوقدار» نیز در بازار ۱۸۱ میلیون تومانی شد

براساس ارزیابی بازار خودرو می توان گفت «شاهین» امروز بدون تغییر و با قیمت ۳۴۴ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....