تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 17:23
کد خبر : 62105

سارق مسلح طلاجات بازداشت شد

سارق مسلح طلاجات بازداشت شد

سارق مسلح طلاجات در کمتر از ۴٨ ساعت در یکی از استان های همجوار بازداشت شد . اقتصاددان: احسان خسروی دادستان شهرستان بشرویه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پیرو گزارش زوج سالمند مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مقرون به آزار طلاجات و وجه نقد ، پس از هماهنگی موضوع با مقام قضایی ،

سارق مسلح طلاجات در کمتر از ۴٨ ساعت در یکی از استان های همجوار بازداشت شد .

اقتصاددان: احسان خسروی دادستان شهرستان بشرویه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پیرو گزارش زوج سالمند مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مقرون به آزار طلاجات و وجه نقد ، پس از هماهنگی موضوع با مقام قضایی ، شناسایی سارق در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: پس از رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی ، هویت سارق معلوم و توجها به متواری شدن وی به یکی از استان های همجوار ، نیابت قضایی جهت دستگیری وی صادر و مامورین اداره آگاهی استان بلافاصله به محل اعزام ، و در کمترین زمان نسبت به بازداشت متهم و کشف طلاجات و سلاح گرم اقدام کردند .

خسروی بیان داشت: پرونده این سرقت در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بشرویه مفتوح و سارق پس از اخذ اظهارات و اقرار به ارتکاب به جرم با صدور قرار تامین کیفری مناسب بازداشت و روانه زندان شده است .

دادستان بشرویه گفت: به شهروندان عزیز این اطمینان خاطر را می دهیم ، افرادی که سبب خدشه دار کردن نظم و امنیت عمومی مردم می شوند با برخورد شدید و قاطعانه دستگاه قضایی مواجه خواهند شد .

سارق مسلح طلاجات بازداشت شد ecd47a47 3580 4f87 bb15 c02799956151 اقتصاددان نوشته

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....