تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 مهر 1400 - 11:44
کد خبر : 61749

زیان انباشه بانک شهر افزایش یافت

زیان انباشه بانک شهر افزایش یافت

تعیین ۳ میلیون تومانی برای حضور اعضا در هر جلسه! صورت های مالی منتشر شده بانک شهر در سامانه کدال نشان می دهد که این بانک همچنان با زیان انباشته بالا مواجه است و هر ساله به جای کاهش، بر زیان انباشته آن افزوده تر می شود. طبق گزارش موجود در سامانه کدال، صورت های

تعیین ۳ میلیون تومانی برای حضور اعضا در هر جلسه!

صورت های مالی منتشر شده بانک شهر در سامانه کدال نشان می دهد که این بانک همچنان با زیان انباشته بالا مواجه است و هر ساله به جای کاهش، بر زیان انباشته آن افزوده تر می شود.

طبق گزارش موجود در سامانه کدال، صورت های مالی بانک شهر نشان می دهد؛ این بانک برای سال منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰ میزان سود قابل تخصیص و نحوه تخصیص بر اساس مصوبات، مجمع (زیان) انباشته ابتدای دوره این بانک ۱۲۳ هزارو ۵۹۲ میلیارد و ۹۰۱ هزار میلیون ریال بوده که این رقم در پایان دوره به ۱۴۹ هزار و ۹۸۱ میلیارد و ۷۹۰ هزار میلیون ریال رسیده است. این رشد بیانگر زیان انباشته بالا در این بانک بوده که طی این مدت به بار آورده است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار  ،   علاوه بر زیان انباشته بانک شهر صورت های مالی این بانک در سامانه کدال نشان می دهد که حق حضور اعضای غیر و پاداش هیئت مدیره در سال جاری بابت برگزاری حداقل یک جلسه درماه ۳ میلیون تومان تعیین شده است. با وجودی که این رقم در سال گذشته ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است.

گفتنی است؛ سهامداران بانک شهر را صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران، شهرداری قزوین، کرج، تبریز، شیراز، قم، اصفهان، مشهد، و شهرداری تهران تشکیل می دهد که جمع تعداد سهام این بانک ۱۰ هزار ۴۸۶ میلیارد و ۷۷۴ میلیون و ۴۵۳ هزار سهم است. شهرداری تهران با ۱۰ درصد و پس از آن شهرداری مشهد با حدود ۹ درصد بالاترین سهامداران این بانک به شمار می روند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....