تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 - 21:00
کد خبر : 38172

زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو

زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو

طرح جدید فروش فوق العاده ایران خودرو برای وانت آریسان و دنا پلاس توربو اتوماتیک بود که با مبلغ ۱۲۰ میلیون و ۵۶۳ هزار تومان با موعد تحویل ۴۵ روزه ثبت نام شد. فردا قرعه کشی ۲ محصول ایران خودرو و پیش فروش تارا برگزار می‌شود. با پایان یافتن مهلت ثبت نام در طرح فروش

طرح جدید فروش فوق العاده ایران خودرو برای وانت آریسان و دنا پلاس توربو اتوماتیک بود که با مبلغ ۱۲۰ میلیون و ۵۶۳ هزار تومان با موعد تحویل ۴۵ روزه ثبت نام شد.

فردا قرعه کشی ۲ محصول ایران خودرو و پیش فروش تارا برگزار می‌شود. با پایان یافتن مهلت ثبت نام در طرح فروش فوق العاده ۲ محصول ایران خودرو و پیش فروش تارا، قرعه کشی این محصولات فردا یکشنبه با حضور نهادهای نظارتی برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصاددان به نقل از دنیای اقتصاد ،   طرح جدید فروش فوق العاده ایران خودرو برای وانت آریسان و دنا پلاس توربو اتوماتیک بود که با مبلغ ۱۲۰ میلیون و ۵۶۳ هزار تومان با موعد تحویل ۴۵ روزه ثبت نام شد، همچنین دنا پلاس توربو اتوماتیک با موعد تحویل ۹۰ روزه با قیمت ۳۷۰ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان در این مرحله عرضه می‌شود.

همچنین در طرح پیش فروش، خودرو تارا در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه شده است و موعد تحویل این خودرو به ترتیب از مهر تا اسفند (نوع دستی) و بهمن و اسفند (اتوماتیک) سال آینده تعیین شده است.

 

 

اقتصاددان منتظر نظرات و پیشنهادات و راه حل های سازنده شما سروران در دیدگاه ها می باشد.

ع

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....