تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1400 - 20:51
کد خبر : 58164

زمان آن رسیده که در دستگاههای دولتی عفو عمومی اعلام کنید

زمان آن رسیده که در دستگاههای دولتی عفو عمومی اعلام کنید

سالهاست که بسیاری از نخبگان کشور بخصوص نخبگان سیاسی که بارها مورد تایید نظام قرار گرفته اند، به ناحق با پرونده سازی های گسترده مواجه شده اند و با بحرانهای بزرگی بدون قصور و تقصیر مواجه شده اند. اقتصاددان: بسیاری از انها حتی از حقوق اولیه قانونی بدون هیچ جرم و جنایتی خودشان و خانواده

سالهاست که بسیاری از نخبگان کشور بخصوص نخبگان سیاسی که بارها مورد تایید نظام قرار گرفته اند، به ناحق با پرونده سازی های گسترده مواجه شده اند و با بحرانهای بزرگی بدون قصور و تقصیر مواجه شده اند.

اقتصاددان: بسیاری از انها حتی از حقوق اولیه قانونی بدون هیچ جرم و جنایتی خودشان و خانواده هایشان محروم بوده اند. در سال های گذشته نیروهای جناح راست و فعالین مستقل بیشترین فشار را تحمل کردند.

این پرونده سازی های بدون شک از طرف کسانی صورت گرفته که معاند نظام و نفوذی های موفقی بوده اند . همان کسانی که ۴۰ سال در منطقه ی بسیار نا آرام خاورمیانه پرسه زدند و یک گلوله مشقی هم بطرف آنها شلیک نشد.

همانهایی که ماموریت داشتند مناقشات را گسترش دهند و هزینه های امنیتی را بالا ببرند نه حل کنند.

جناب رییسی بعد از سرنگونی پرونده سازان و اعتماد مردم به شما زمان آن رسیده که این جوانان را دریابید و موانع غیر انسانی و ناجوانمردانه در نقش آفرینی آنها را خاتمه دهید.

آنها چند سال بعد بعلت عدم باز شدن مسیر شغلی هیچ تجربه ایی برای مسئولیتهای بزرگ نخواهند داشت و خودبخود حذف میشوند. درحالی که نفوذی ها میدانند برای چه کسانی باید پرونده سازی کنند.
آنها میدانند برای از کار انداختن یک سیستم انهدام کاملا آن لازم نیست. گاهی برای از کار انداختن و فلج کردن سیستم تنها لازم است یک جابجایی صورت بگیرد.

شما موفق شدید بیش ۲۰۰۰ کارخانه تعطیل شده و مصادره شده را به مدار تولید برگردانید شاید مهمتر از این اقدام بزرگ ملغی کردن پرونده سازی ها برای جوانان کشور در دستگاههای دولتی باشد. جوانانی که اگر در جایگاه درست قرار گیرند، منشا تحولات ارزشمندی خواهند بود. و بی دلیل نیست که برای از کار انداختن چرخ تحولات مثبت برای آنها پرونده سازی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....