تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اسفند 1398 - 17:35
کد خبر : 6584

زمان آغاز کرونا در ایران اعلام شد

زمان آغاز کرونا در ایران اعلام شد

به گزارش اقتصاددان به نقل از مهر، ریچارد برنان که برای بررسی وضعیت ویروس کرونا به قم سفر کرده است، شنبه شبدر دیدار با بهرام سرمست استاندار قم گفت: استان قم در زمینه مبارزه با ویروس کرونا تلاش‌های جدی انجام داده است که از زحمات شما قدردانی می‌کنیم. وی افزود: نخستین کیس ویروس کرونا در

به گزارش اقتصاددان به نقل از مهر، ریچارد برنان که برای بررسی وضعیت ویروس کرونا به قم سفر کرده است، شنبه شبدر دیدار با بهرام سرمست استاندار قم گفت: استان قم در زمینه مبارزه با ویروس کرونا تلاش‌های جدی انجام داده است که از زحمات شما قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: نخستین کیس ویروس کرونا در ایران، ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن) ثابت شد و از همان دقایق اولیه، جمهوری اسلامی در راستای مقابله با شیوع این ویروس تلاش کرد.

رئیس هیئت اعزامی سازمان جهانی بهداشت به جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران متعهدانه در حال ایستادگی در برابر ویروس کرونا است و در این راستا نیازمند مشارکت همگانی هستیم.

ریچارد برنان افزود: به خاطر این تلاش‌هایی که انجام داده‌اید، به شما تبریک می‌گویم و از مدیریتی که در استان قم برای مقابله با این ویروس شده است، قدردانی می‌کنم.

وی گفت: پشتیبانی فنی و ارائه ملزومات به ایران را داشته‌ایم و در سازمان ملل نیز برای مدیریت این بحران کمیته‌ای تشکیل شده که سازمان جهانی بهداشت مسئول این کمیته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....