تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1400 - 20:22
کد خبر : 70282

رییسی: نرخ بیکاری را کاهش می دهیم

رییسی: نرخ بیکاری را کاهش می دهیم

رییس‌جمهوری در یازدهمین سفر استانی دولت سیزدهم در سفر صبح امروز خود به استان لرستان از کارخانه یخچال‌سازی و بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد بازدید کرد. اقتصاددان: رییسی صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه خرم آباد مورد استقبال مسئولان استان لرستان از جمله نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، برخی نمایندگان مردم لرستان در

رییس‌جمهوری در یازدهمین سفر استانی دولت سیزدهم در سفر صبح امروز خود به استان لرستان از کارخانه یخچال‌سازی و بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد بازدید کرد.

اقتصاددان: رییسی صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه خرم آباد مورد استقبال مسئولان استان لرستان از جمله نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، برخی نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران لشکری و نظامی قرار گرفت.

رییسی دریازدهمین سفراستانی خود در فرودگاه خرم آباد ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) اظهارکرد: یاد شهدای لرستان و شهدای سلامت، خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان را گرامی می‌دارم.

وی با اشاره به وضعیت واحدهای تولیدی استان گفت: در استان علیرغم ظرفیت‌های زیر ساختی خوبی که دارد اما در صنایع برخی از واحدهای صنعتی نیمه تعطیل است برخی تعطیل شده، علیرغم نیاز بسیاری که به کار دارد و به شدت ما را رنج می‌دهد نسبت به لرستان که پسران و دختران تحصیل، بیکاری رنجشان می‌دهد.

رییس‌جمهوری خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های آب و خا ک و گردشگری وجود دارد ولی بیکار در استان فروان است که محور برنامه‌ها این است که موانع ومشکلات بررسی و آنچه می‌شود در استان و در تهران پیگیری شود.

رییسی عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا رنج بیکاری و بی‌شغلی را بکاهیم و ظرفیت‌های بسیاری که وجود دارد بتواند به کار گرفته شود.

ظرفیت کارخانه یخچال‌سازی لرستان به طور کامل فعال شود

همچین سید ابراهیم رییسی در ابتدای سفر خود به استان لرستان از کارخانه یخچال‌سازی بوژان شهرستان خرم آباد بازدیدکرد.

رییس‌جمهوری در بازدید از این مجموعه تولیدی بر فعالیت این کارخانه با تمام ظرفیت تاکید کرد.

سید ابراهیم رییسی بلافاصله پس از ورود به خرم آباد در کارخانه نیمه فعال یخچال‌سازی بوژان لرستان حضور یافت و در گفت‌وگو با مسئولان و کارگران این کارخانه در جریان ظرفیت‌ها و مشکلات این مجموعه تولیدی قرار گرفت.

رییس‌جمهوری در این بازدید با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی مدیران کارخانه یخچال‌سازی بوژان مبنی بر اینکه با یک پنجم ظرفیت فعالیت می‌کنند، اظهارکرد: در حالی که این مجموعه از تمام ظرفیت‌های لازم برخوردار است لازم است مسئولان استان با جدیت پیگیری کنند تا ظرفیت این کارخانه به طور کامل فعال شود.

وی افزود: همین ظرفیتی که است باید فعال شود، این ظرفیت وجود دارد، زیرساخت وجود دارد فقط باید یک همت جدی شود که ان شا الله نیروهای این کارخانه را افزایش بدهیم.

رییس جمهورعنوان کرد: این کارخانه هم اکنون ۱۰۰ نفرنیرو دارد که باید به ۶۰۰ نفر برسد.

در این بازدید تعدادی از کارگران از نزدیک مشکلات و دغدغه‌های خود را با رییس‌جمهوری در میان گذاشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....