تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آبان 1401 - 23:54
کد خبر : 107514

رونمایی از فیلم سینمایی «کلاسیک ها به نقل از شی جین پینگ»

رونمایی از فیلم سینمایی «کلاسیک ها به نقل از شی جین پینگ»

«کلاسیک ها به نقل از شی جین پینگ» به وضوح درک عمیق شی از فرهنگ سنتی چین و همچنین بینش او در مورد چگونگی اداره بزرگترین کشور در حال توسعه جهان را نشان می دهد. شن درباره اهمیت سفر جدید چین در جهان گفت: «اکران فیلم داستانی «کلاسیک‌ها به نقل از شی جین پینگ» و

«کلاسیک ها به نقل از شی جین پینگ» به وضوح درک عمیق شی از فرهنگ سنتی چین و همچنین بینش او در مورد چگونگی اداره بزرگترین کشور در حال توسعه جهان را نشان می دهد.

شن درباره اهمیت سفر جدید چین در جهان گفت: «اکران فیلم داستانی «کلاسیک‌ها به نقل از شی جین پینگ» و مستند چند زبانه «چین در سفری جدید» به مردم اندونزی، تایلند و سایر کشورها کمک می‌کند تا درک عمیق‌تری از گذشته، حال و آینده چین به دست آورند و شناخت بهتری از آن داشته باشند. این آثار، چین معتبر، چین دوست داشتنی و چین شایسته احترام را به تماشاگران نشان خواهند داد.

«چین در سفری جدید» یک مستند چند زبانه است که تلاش های بی وقفه چین برای تحقق مدرن‌سازی چین را نشان می دهد و رمز سرزندگی چین را از طریق مثال های واضح و داستان های واقعی نشان می دهد.

لستری معردیجات نایب رئیس مجلس شورای مردمی اندونزی در این مراسم به ایراد سخنرانی از طریق لینک ویدئویی پرداخت. او گفت: «کلاسیک‌ها به نقل از شی جین‌پینگ»، محصول مشترک گروه رسانه‌ای چین و تلویزیون جمهوری اندونزی و نتیجه یک همکاری مفید است که نه تنها می‌تواند درک متقابل را تقویت کند، بلکه به ارتباطات فرهنگی بین اندونزی و چین نیز کمک می‌کند. او گفت که چنین همکاری‌هایی انرژی مثبتی را برای جامعه و همچنین توسعه اندونزی به همراه خواهد داشت.

فینیج جاروسمبات، معاون سابق نخست وزیر تایلند و رئیس شورای روابط فرهنگی تایلند و چین در این مراسم گفت که پخش آنلاین «کلاسیک ها به نقل از شی جین پینگ» برای تقویت تبادلات مردمی بین تایلند و مردم چین اهمیت زیادی دارد. او گروه رسانه‌ای چین را تشویق کرد تا همکاری با رسانه های تایلند را برای کاهش تعصب و سوء تفاهم افزایش دهند.

در این رویداد، شن راه‌اندازی آنلاین «کلاسیک‌ها به نقل از شی جین‌پینگ» را با همکاری اندی اسرول سانی فوزان، معاون تلویزیون جمهوری اندونزی و آدیسک لیمپارونگ پاتاناکیج، مدیر اجرایی شرکت عمومی گروه ملت (تایلند) اعلام کرد. وی همچنین از راه اندازی آنلاین «چین در سفری جدید» با نمایندگان رسانه ای ایستگاه های تلویزیونی بزرگ از تایلند، کامبوج، هند، لائوس، نیجریه، پاکستان، سریلانکا و ترکیه خبر داد.

ز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....